Automatisch invullen publicatiegegevens

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Tom Nuijten
Berichten: 8
Lid geworden op: 7 juli 2015, 19:50
    Windows 8.1 Firefox

Automatisch invullen publicatiegegevens

Bericht door Tom Nuijten »

Goedemorgen,
In het verleden had ik voor Kompozer dat de gegevens voor publicatie van een pagina automatisch waren ingevuld. Hoe krijg ik dat nu voor elkaar?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: Automatisch invullen publicatiegegevens

Bericht door nirwana »

Ik neem aan dat je dat toen via de Sitemanager (F9) had ingesteld. Daarmee kun je een project voor een bepaalde website aanmaken.


Overigens zou ik niet de FTP-mogelijkheden van Kompozer gebruiken, maar de webpagina's via een extern FTP-programma (zoals Filezilla) uploaden.
Kompozer staat niet echt bekend om zijn fantastische FTP-mogelijkheden, dus kun je daarvoor beter een programma gebruiken dat zich daar wel op heeft toegelegd.

Tip: soms lukt het niet om met Filezilla met een bepaalde site te verbinden. In dat soort specifieke gevallen heb ik betere ervaringen met Core FTP LE.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie