wifi

Hierin kan alles wat te maken heeft met beveiliging op het Internet. Bijvoorbeeld het beveiligd versturen van emails of het voorkomen van adware, spyware en andere ongewenste software.
Plaats reactie
zalmforel
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 augustus 2015, 13:53
    Windows 10 Firefox

wifi

Bericht door zalmforel »

Beste forumbeheerders,is het aangeraden om het VPN programma "BETTERNET"te installeren?Ik maak veel gebruik van gratis wifi en wil veilig bankieren.
mvg Bert.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Macintosh Safari
Contacteer:

Re: wifi

Bericht door nirwana »

Bert,

Als je wilt bankieren via gratis Wifi dan lijkt een VPN-oplossing mij wel vereist.

Ik zou niet weten waarom een bedrijf gratis een VPN-dienst zou aanbieden, dus als dat wel zo is dan word ik eerst wat achterdochtig. Zelf zeggen ze ad-free te zijn, maar Lifehacker geeft aan dat er in bepaalde apps wel ads worden getoond: http://lifehacker.com/betternet-is-a-fr ... 1735605398

Maar goed, dat mag je verwachten als het gratis wordt aangeboden.

Ik denk dat Lifehacker het in zijn laatste alinea goed verwoord: dit lijkt een goede dienst voor gebruik met een publieke WiFi.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
zalmforel
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 augustus 2015, 13:53
    Windows 10 Firefox

Re: wifi

Bericht door zalmforel »

nirwana, bedankt voor deze snelle respons,IK draai op win 10,en daar is volgens mij ook een vpn verbinding beschikbaar.hoe kan ik mij daar inloggen?
Zal hier een bijlage toevoegen .
Bijlagen
Knipsel.PNG
vpn2.png
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Macintosh Safari
Contacteer:

Re: wifi

Bericht door nirwana »

Windows kan wel gebruik maken van VPN, maar dat is doorgaans voor verbinding met bedrijfsnetwerken. Dat is niet waar jij naar op zoek bent.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
zalmforel
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 augustus 2015, 13:53
    Windows 10 Firefox

Re: wifi

Bericht door zalmforel »

nirwana.
bedankt voor Uw antwoord,
mvg Bert.
Plaats reactie