Doorsturen

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Gesloten
Harm66
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 mei 2009, 20:03
    Windows 10 Firefox

Doorsturen

Bericht door Harm66 »

Hallo allemaal,

Ik gebruik al jaren Firefox. Nu gebruik ik de versie 56.02, als ik het nieuws lees en ik wil doorklikken naar een artikel dan krijg ik steeds ( Firefox heeft voorkomen dat deze pagina automatisch werd doorgestuurd naar de volgende pagina ) Nu heb ik al op internet gezocht naar een oplossing, maar nog niets gevonden wat voor deze versie van Firefox van toepassing kan zijn.

Is er iemand die me een oplossing kan geven? Want ik vindt het irritant dat ik steeds moet door klikken.

Harm66
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Doorsturen

Bericht door Torzan »

Mogelijk word je vraag hier beantwoord.

- Tik about:config in de locatiebalk/adresbalk en accepteer de waarschuwing.
- Typ network.http.prompt-temp-redirect of een deel ervan. De waarde moet true zijn; dubbelklik hierop om dit zo nodig (als dit false is) om te schakelen. NB Standaard is de waarde tegenwoordig wel false, dus ik ga ervan uit dat dit ook zo hoort te zijn.
- Doe hetzelfde met accessibility.blockautorefresh; deze waarde moet false zijn.
- Je kunt ook alleen redirect invullen in de balk Zoeken; mogelijk zijn er andere voorkeuren die in het verleden zijn aangepast, al dan niet door een add-on.

Je kunt ook een link van de betreffende website geven, dan kunnen anderen kijken wat er gebeurt.
Harm66
Berichten: 3
Lid geworden op: 6 mei 2009, 20:03
    Android Firefox

Re: Doorsturen

Bericht door Harm66 »

Torzan,

Bedankt voor jouw hulp, het is gelukt a.d.h.v. jouw voorgestelde mogelijkheid.

Harm 66
Gesloten