Bladwijzers - nieuwe map aanmaken

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FLAMINGO
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 juni 2010, 15:51
Locatie: Belgie - Gent
    Windows 10 Firefox

Bladwijzers - nieuwe map aanmaken

Bericht door FLAMINGO »

Beste,

In het onderdeel "Bladwijzers" staan er 3 delen : Bladwijzerwerkbalk - bladwijzermenu - andere bladwijzers
Graag had ik nog een 4e map aangemaakt.

Kan iemand mij melden of dit kan en zo ja, hoe dit moet gebeuren ?

Flamingo :shock:
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Bladwijzers - nieuwe map aanmaken

Bericht door Torzan »

De 3 genoemde onderdelen zijn secties in Firefox, dus óf in de werkbalk, óf in het menu, óf in de bladwijzers zelf, en dan in 1 bepaalde map ervan. Hoe en waar zou je een extra sectie willen aanmaken en waar denk je die terug te vinden?

Je vraag lijkt dus niet logisch, maar het lijkt erop dat je hier hetzelfde hebt gevraagd, en ook een antwoord hebt gekregen.
Gebruikersavatar
FLAMINGO
Berichten: 290
Lid geworden op: 19 juni 2010, 15:51
Locatie: Belgie - Gent
    Windows 10 Firefox

Re: Bladwijzers - nieuwe map aanmaken

Bericht door FLAMINGO »

Beste Torzan,

Mijn gemelde vraag heeft hier niets mee te maken. Het antwoord hierop werkt perfect.

Het gaat hem om hetgeen ik meldde :
In FF heeft men bovenaan "Bladwijzers".
Dit bestaat uit de vermelde 3 onderdelen : Bladwijzerwerkbalk - bladwijzermenu - andere bladwijzers.
Ik zou in die groep een VIERDE map willen aanmaken, waar ik persoonlijke onderwerpen wil plaatsen.

Graag een tip.

Flamingo :shock:
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: Bladwijzers - nieuwe map aanmaken

Bericht door Torzan »

Beste Flamingo,

Mijn antwoord blijft hetzelfde. Het gaat om 3 bestaande secties waarin het maken van een bladwijzer mogelijk is. Ter vergelijking: als je zegt dat je een nieuwe band wilt plaatsen op je auto en de vraag is of je dat linksvoor, rechtsvoor, linksachter of rechtsachter wilt doen, heeft een antwoord als 'gewoon ergens een vijfde band' geen enkele zin. Domme vragen bestaan niet, maar onduidelijke wel en krijgen vaak geen antwoord.

Verder gaat je andere vraag volgens mij toch over hetzelfde; het lijkt erop dat je de locatie waarin je een willekeurige nieuwe bladwijzer opslaat wilt bepalen, en dat kun je met de genoemde add-on in je andere vraag doen nadat je op de normale manier een bepaalde map hebt aangemaakt. Zelf zou ik daarom die vraag gebruiken en er op zijn minst ook op reageren (zodat iedereen weet of jij geholpen bent, een ander daar ook iets aan heeft en het topic dicht kan) i.p.v. een nieuw topic te openen.
Plaats reactie