loginnamen onthouden

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
marcelvandekrol
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 september 2009, 19:32
    Windows 10 Firefox

loginnamen onthouden

Bericht door marcelvandekrol »

Wanneer ik een gebruikersnaam wil invoeren krijg ik de keus uit vier namen terwijl er maar één de goede is. Heb ooit eens de verkeerde naam ingevuld. Ik krijg die overige drie niet verwijderd uit FireFox. Hoe moet dat?
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: loginnamen onthouden

Bericht door Torzan »

Druk op Delete (Mac: Shift+Delete) zodra een van de verkeerde namen is geselecteerd.
marcelvandekrol
Berichten: 35
Lid geworden op: 24 september 2009, 19:32
    Windows 10 Firefox

Re: loginnamen onthouden

Bericht door marcelvandekrol »

Als ik de verkeerde of goede loginnaam en wachtwoord invoer komt er een popupscherm met de vraag: wilt u dat Firefox dit onthoud? De naam en wachtwoord staan dus ergens in Firefox.
Torzan
Berichten: 800
Lid geworden op: 16 januari 2016, 13:08
    Windows 7 Firefox

Re: loginnamen onthouden

Bericht door Torzan »

Voor ingevoerde gebruikersnamen op webformulieren geldt hetzelfde als zoekopdrachten in de locatiebalk, en daarmee de eerder gegeven instructie via de Del-toets - zie ook deze supportpagina (onderaan).

Gaat het om een combinatie van gebruikersnaam en wachtwoord en dus aanmeldingsgegevens, zijn deze waarschijnlijk opgeslagen in de wachtwoordenbeheerder en dien je ze daar te verwijderen- zie ook deze supportpagina.
Plaats reactie