Doorgestuurd bericht

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
erkan
Berichten: 20
Lid geworden op: 8 januari 2011, 16:37
    Ubuntu Firefox

Doorgestuurd bericht

Bericht door erkan »

Hoi gebruikers van Mozilla Thunderbird,

Als ik stuur een bericht naar iemand door, dan uitlijnen onderwerp, datum, etc. in rechts. Kan ik het aanpassen in links? Zo ja, hoe?
Gebruikersavatar
W Postelmans
Berichten: 385
Lid geworden op: 14 september 2016, 16:37
Locatie: Schoten, Belgie
    Windows 10 Firefox

Re: Doorgestuurd bericht

Bericht door W Postelmans »

Ik begrijp niet echt wat je bedoelt.

Aan de hand van je naam meen ik te kunnen besluiten dat je van niet-westerse origine bent? Kan het zijn dat je keyboard of je taal (of "region") naar een Arabische taal verwijst? In dat geval, tracht deze instelling te veranderen naar een Westerse taal of regio (Nederlands, Engels, ...). Daarna zou de uitlijning aan de linker kant moeten gebeuren.
erkan
Berichten: 20
Lid geworden op: 8 januari 2011, 16:37
    Ubuntu Firefox

Re: Doorgestuurd bericht

Bericht door erkan »

dat heeft niks met mijn naam mee te maken. het komt dat ik doof ben.

Zie je twee kolommen van een tabel: doorgestuurd bericht:
- Onderwerp
- Datum
- Van
- Etc.

1e kolom zie je rechts uitlijnen. Ik wil 1e kolom links uitlijnen. Snap je nu wat bedoel ik?
Gebruikersavatar
oeekker
Berichten: 89
Lid geworden op: 31 mei 2007, 14:32
    Windows 7 Firefox

Re: Doorgestuurd bericht

Bericht door oeekker »

Er is geen instelling om dit te veranderen: als je een bericht in het bericht doorstuurt en je account ingesteld staat op opstellen in HTML-indeling, dan zet Thunderbird de headers in een tabel, waarbij de eerste kolom rechts uitgelijnd is. Als je dit niet mooi vindt, kan je eventueel het bericht als bijlage doorsturen of platte tekst gebruiken voor het opstellen van berichten.
Een andere mogelijkheid is om naar de tabeleigenschappen te gaan en de horizontale uitlijning van de eerste kolom handmatig in Links te veranderen, maar dit moet je voor elk bericht opnieuw doen:
Inhoud uitlijnen.png
Plaats reactie