Emails samenvoegen obv afzender en onderwerp

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Tijs67
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 april 2004, 20:47
    Windows 10 Chrome

Emails samenvoegen obv afzender en onderwerp

Bericht door Tijs67 »

Hallo,

Weet iemand of er een mogelijkheid in TB is om emails (zowel Inkomend als Verzonden) samen te voegen (groeperen) op basis van afzender en onderwerp?

Ik weet dat je enigszins kunt doen via Beeld; Sorteren op; Conversaties.
Maar daar zie je alleen de Inbox emails staan (niet de Verzonden), en je ziet geen getal met het aantal emails.

Ik weet dat eM Client zoiets heeft. Alle Inkomende en Verzonden emails met dezelfde afzender en onderwerp zie je dan als 1 item terug in je Inbox met daarbij een nummer van het aantal emails behorende bij die conversatie.

Alvast bedankt voor de moeite voor het antwoorden.

Groet, Mattijs
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: E-mails samenvoegen obv afzender en onderwerp

Bericht door Pettic »

Probeer eens de extensie Conversations, dat is dus iets anders dan de ingebouwde sorteerinstelling.
Windows; Firefox; Thunderbird
Tijs67
Berichten: 43
Lid geworden op: 11 april 2004, 20:47
    Windows 10 Chrome

Re: Emails samenvoegen obv afzender en onderwerp

Bericht door Tijs67 »

Ik gebruik de Conversations extensie nu een tijdje, maar het gaat nog niet zoals ik wil. Zie het screenshot: sommige berichten worden wel samengevoegd, andere weer niet. Ook al hebben ze hetzelfde onderwerp en dezelfde afzender. Ik wil graag dat Thunderbird alle mails obv afzender (emailadres) en onderwerp samenvoegd tot 1 uitklapbaar bericht.
Thunderbird conversations.jpg
Plaats reactie