gewenste e-mail verandert in ongewenste e-mail

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
fbijltje
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 april 2017, 11:15
    Windows 10 Firefox

gewenste e-mail verandert in ongewenste e-mail

Bericht door fbijltje »

Beste alle,
Af en toe een vreemde gebeurtenis. Een e-mail komt in mijn inbox en wordt dan gelijk doorgesluisd naar de map ongewenste e-mail. Ik zie aan het onderwerp en aan de afzender dat het bericht gewenst is, markeer het als gewenst waardoor de e-mail naar de inbox gaat...so far so good...echter open ik de e-mail in de inbox dan is de inhoud ongewenst. Eerder op mijn tablet gezien dat de e-mail gewenst is en ook dat de inhoud gewenst is.
..dit gebeurt zo af en toe met een gewenste e-mail.
Wat kan ik er aan doen dat het niet meer voorkomt? Voor nu heb ik het zelflerende ongewenste berichten filter uitgezet.

Alvast dank,
Frans
Thunderbird 68.6.0 (32 bits) met Xpunge
Laatst gewijzigd door fbijltje op 26 maart 2020, 13:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: gewenste e-mail verandert in ongewenste e-mail

Bericht door Pettic »

Als je het nog niet gedaan hebt kun je de afzender in je adresboek zetten en in de instellingen aangeven dat adressen in je adresboek(en) niet automatisch als ongewenst worden gemarkeerd.
PS. je schrijft als "e-mail" het andere vind je op pannen.
Laatst gewijzigd door Pettic op 26 maart 2020, 11:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Windows; Firefox; Thunderbird
fbijltje
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 april 2017, 11:15
    Windows 10 Firefox

Re: gewenste email verandert in ongewenste email

Bericht door fbijltje »

Pettic...staat bij mij zo ingesteld en dit was een e-mail waarvan de afzender in het adresboek staat en is meerdere malen goed gegaan.
..dit probleem heb ik sinds de update naar versie 68
email aangepast met e-mail
Plaats reactie