afspraken google calender niet zichtbaar in thunderbird

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
wher
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 oktober 2007, 17:39
    Linux Firefox

afspraken google calender niet zichtbaar in thunderbird

Bericht door wher »

beste
sinds enkele dagen blijven mijn afspraken van mijn google calender niet zichtbaar, ook die van een publieke calender zijn niet meer zichtbaar.
Herinneringen worden niet meer gegeven.
wanneer ik vanuit de google calender in thunderbird een nieuwe afsrpaak maar komt ze wel in de google calender op Google zichtbaar maar niet in thunderbird.
Enkel de feestdagen worden weergegeven
geprobeerd om de agenda's te verwijderen en opnieuw toe te voegen maar dit geeft geen resultaat
is dit probleem gekend en zo ja wat zou de oplossing kunnen zijn?
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows 10 Firefox

Re: afspraken google calender niet zichtbaar in thunderbird

Bericht door Pettic »

Klik eens met de rechter muisknop onder Agenda in het geopende agendatabblad en kies voor "Alle agenda's tonen". Wellicht is dat de oorzaak. Als een agenda verborgen is dan zie je ernaast een oogje met een streep erdoor.
Windows; Firefox; Thunderbird
wher
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 oktober 2007, 17:39
    Linux Firefox

Re: afspraken google calender niet zichtbaar in thunderbird

Bericht door wher »

beste bedankt voor uw reactie, Alle agenda's tonen heeft geen resultaat, synchroniseren eveneens geen resultaat.
Mij lijkt het alsof de google calenders een enkel richting is, er wordt niets getransfereerd naar mijn agenda maar als ik een afspraak maak vanuit Thunderbird dan wordt die wel doorgegeven naar Google.
Plaats reactie