Live stream in youtube

Mozilla Firefox is de webbrowser van Mozilla. Volg in geval van problemen eerst onze standaard diagnose.
Plaats reactie
dash408c
Berichten: 3
Lid geworden op: 1 juli 2009, 21:05
Locatie: Ede
    Windows 10 Firefox

Live stream in youtube

Bericht door dash408c »

Geachte Lezer(es),

Jaren lang heb ik naar de live streams van Amerikaanse spoorwegen kunnen kijken in Windows10 onder Youtube. Bij het activeren daarvan moest ik wel een handeling uitvoeren, maar die vind ik niet meer terug nu ik met Windows11 draai.

Het zijn live streams van Virtual Railfan. In de zoekbalk van Youtube geef ik dan bijvoorbeeld het volgende op zonder quotjes "santa fe junction kansas city".

Er blijft nu constant een cirkel rond draaien. :evil: Ik heb al veel instellingen in Windows11 geprobeerd.

Wat is hieraan te doen om dit weer draaiende te krijgen? Ik heb de laatste nieuwe versie van Firefox geïnstalleerd.
In Microsoft Edge werkt het wel.

Mvg, Joop.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 10 Firefox
Contacteer:

Re: Live stream in youtube

Bericht door nirwana »

Joop,

Ik gebruik ook de laatste versie van Firefox in Windows 11. Bij mij werkt dit wel zonder problemen.
Zo kom ik bijvoorbeeld uit op htps://www.youtube.com/watch?v=OcHGtxbmxes en alles lijkt te werken.

Je kunt Firefox eens in Veilige Modus starten om te zien of het dan wel werkt.
Is dat het geval dan ligt het waarschijnlijk aan een extensie (addon) die je eens geïnstalleerd hebt of een gewijzigde instelling die dit veroorzaakt.

Je kunt ook jouw Firefox-profiel eens proberen te verversen:
https://support.mozilla.org/nl/kb/firef ... tialiseren
Daarmee krijg je een schoon Firefox-profiel, maar wordt ook jouw huidige Firefox-profiel wel ergens opgeslagen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie