Mozbrowser Forum Forum index

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
cat
Berichten: 29
Lid geworden op: 7 maart 2004, 1:09
    unknown unknown

Mozbrowser Forum Forum index

Bericht door cat »

Sorry, als dit al eerder aan bod is geweest, maar waarom staat er: Mozbrowser Forum Forum index op elk forum-pagina? (2x forum achter elkaar) Het is de link waar je aan ziet waar je bent, onder "Faq Zoeken Gebruikerslijst...."

Het zal wel ergens automatisch gegenereerd worden, maar het staat wel een beetje gek.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Nee, je bent de eerste die het opmerkt. Al betekent dat niet dat het niet al was opgevallen. Het is zo vanaf het begin omdat we het forum "MozBrowser Forum" hebben genoemd en omdat phpBB daaraan ook nog eens het woord Forum toevoegt. Daarom heb ik net de naam van het forum verandert in "MozBrowser" en ik hoop dat daarmee iets is opgelost.

Mocht dat nog niet voldoende zijn, dan gaan we gewoon verder in de code zoeken waar dit vandaan komt en wijzigen we dat eventueel.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
cat
Berichten: 29
Lid geworden op: 7 maart 2004, 1:09
    unknown unknown

supersnel!

Bericht door cat »

Jij bent snel zeg. :P super!
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

De enige plaats waar ik het nu nog zie staan is bovenaan dit onderwerp. En dat deed me in eerste instantie een beetje vreemd opkijken. Ik dacht "dat had ik toch net gewijzigd ?" Maar dat was dus juist het onderwerp van dit bericht :?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie