update problemen

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
mesmilde
Berichten: 76
Lid geworden op: 19 augustus 2004, 12:08
Locatie: IJsselstein Ut
    unknown unknown

update problemen

Bericht door mesmilde »

Hallo
ik heb zojuist opgewaardeert naar 1.7.7 en heb de nieuwe NL taalversie xpi geinstaleert.
Echter als ik de voorkeuren aanklik is de linker (hoofdstuk-deel) leeg en kan ik niets meer kiezen.\erg vervelend

groet
Michiel
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb zojuist ook maar eens Mozilla 1.7.7 geinstalleerd en daarin het taalpakket geinstalleerd. Dit verliep zonder problemen en lijkt goed te werken. Ik dacht namelijk dat het mogelijk aan het taalpakket zou kunnen liggen, maar dat lijkt wel in orde.

Als je Mozilla opstart met een nieuw leeg profiel (Gereedschappen > Profiel omschakelen > Profielen beheren > Profiel creeren) heb je dan hetzelfde probleem ? Heb je het Nederlandse taalpakket globaal of lokaal (in je profiel) geinstalleerd ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
mesmilde
Berichten: 76
Lid geworden op: 19 augustus 2004, 12:08
Locatie: IJsselstein Ut
    unknown unknown

Bericht door mesmilde »

Hallo Martijn

Ik heb je raad opgevolgd en een nieuw profiel gwmaakt, toen weer terug nar mijn oude eb voila ik heb mijn scherm weer terug.

Over dat andere het lokaal of in een profiel installeren zit ik elke keer te hannesen. wat is wijsheid eigenlijk.

k heb eens per ongeluk (in Windows ME) geprobeert persoonlijke profielen aan te maken. Dat leek me zo makkelijk, ik had gezien in Windows XP hoe de vader en de kinderen allemal hun eigen profiel hadden.
Het is een klein rampje geworden. Ik ben er achter dat op verschillende plaatsen dezelfde 'profielen' staan met dezelfde inhud. Ik zoek me elke keer suf waar de instelling staat die 'zo vreemd doet' .

Kan je dat etr ook weer uitgooien. Gewoon één profiel op de pc en alle instellingen dus gewoon op één plaats

groet
Michiel E. Smilde
Plaats reactie