Aparte bijlage over Firefox bij Computer Idee

"Mozilla is goed, u bent snel weer beter." Maar hoe bereiken we zoveel mogelijk mensen met deze boodschap?
Dit forum is voor het coördineren van de promotie van Mozilla-software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
FlorisD
Berichten: 32
Lid geworden op: 26 maart 2004, 15:01
Locatie: Haarlem
    unknown unknown

Aparte bijlage over Firefox bij Computer Idee

Bericht door FlorisD »

Hoi allen,

Bij de laatste uitgave van het blad Computer Idee keek ik toch wel even raar op (op een positieve manier) toen ik die op m'n deurmat zag liggen.

Er zat namelijk apart boekje bij met daarop op de voorkant 'Beter browsen met Firefox, Internetten zoals het zou moeten'. In het boekje (dat op A6-formaat 32 bladzijden heeft) staat de geschiedenis van Firefox, maar ook de nodige tips en trucs. Hierin worden ook de sites www.mozbrowser.nl, www.mozilla-nl.org en www.tjaard.nl (tabmix) genoemd.

Nu maar hopen dat de andere computerbladen snel volgen met een soortgelijk initiatief. ;)
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Wat de neuk, staat mijn site in de computer idee :? ? Misschien ga ik die maar weer eens kopen voor in het archief ;) .
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Gebruikersavatar
FlorisD
Berichten: 32
Lid geworden op: 26 maart 2004, 15:01
Locatie: Haarlem
    unknown unknown

Bericht door FlorisD »

ucchan schreef:Wat de neuk, staat mijn site in de computer idee :? ? Misschien ga ik die maar weer eens kopen voor in het archief ;) .
Ja, in de volgende context:
Computer Idee schreef:"Tabmix installeren doet u via www.tjaard.nl/?page_id=8."
Ook de links naar mozbrowser en mozilla-nl zijn deeplinks.
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Ik heb het gekocht :) . Gelijk een extra extensie vertaald ;) ... en ze hebben Qute fout geschreven :? . Ik heb ook tijdelijk een lokkertje op de pagina neergezet zodat mensen misschien de rest ook lezen ;) .
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Aparte bijlage over Firefox bij Computer Idee

Bericht door nirwana »

FlorisD schreef:Nu maar hopen dat de andere computerbladen snel volgen met een soortgelijk initiatief. ;)
Als we nu ieder computerblad dat zoiets doet een gratis advertentie op MozBrowser geven. Zou dat helpen ? Of nee, dan is het eigenlijk omkopen van computerbladen en verliezen zij hun onafhankelijkheid en wij onze goede naam.
Aan de andere kant: we zitten weer midden in een browser-oorlog en daarin zijn alle middelen geoorloofd... toch ?

Opera schijnt ook nog altijd behoorlijk van leer te trekken tegenover Firefox. Volgens mij hebben ze het daar in Noorwegen nog niet helemaal begrepen. De grote vijand is Microsoft en niet een paar van die opensource-ontwikkelaars. Opera moet er gewoon voor zorgen dat hun browser echt veel beter wordt dan het programma van dat 'handjevol opensource hackers'. Maar Anne schijnt daar zijn vakantiewerk te gaan doen, dus misschien komt het ook daar nog eens goed...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie