[!!] Vertaling Google Startpagina voor Firefox

Hieronder vallen alle vertalingen die nog geen eigen forum hebben.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

[!!] Vertaling Google Startpagina voor Firefox

Bericht door ByteWarrior »

Weet er iemand wie er in staat voor de Google startpagina ( http://www.google.nl/firefox )? Er staat immers nog de tekst "Welkom bij Firefox 1.0, de nieuwe en gebruiksvriendelijke webbrowser van Mozilla."

Natuurlijk zou die gewijzigd moeten worden in iets meer "universeler".

Ik kreeg deze melding ondertussen al meerdere keren binnen via de Mozilla Europe helpdesk, dus het valt blijkbaar wel erg op. Sommigen twijfelen of ze wel de juiste versie gedownload hebben...
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb geen idee, maar heb je Anne hier al naar gevraagd ? En anders zit ik te denken aan Tim Maks.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Re: [!!] Vertaling Google Startpagina voor Firefox

Bericht door Mad Maks »

ByteWarrior schreef:Weet er iemand wie er in staat voor de Google startpagina ( http://www.google.nl/firefox )? Er staat immers nog de tekst "Welkom bij Firefox 1.0, de nieuwe en gebruiksvriendelijke webbrowser van Mozilla."

Natuurlijk zou die gewijzigd moeten worden in iets meer "universeler".

Ik kreeg deze melding ondertussen al meerdere keren binnen via de Mozilla Europe helpdesk, dus het valt blijkbaar wel erg op. Sommigen twijfelen of ze wel de juiste versie gedownload hebben...
Helaas....google. De nederlandse tekst is al enkele weken geupdate maar google heeft de nieuwe teksten nog niet gedownload van de mozilla server. we zijn druk aan het uitoefenen om dat zo snel mogelijk voor elkaar te krijgen.
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

OK, goed om te horen dat het aan Google ligt en niet aan ons. Spijtig natuurlijk dat je zo lang moet wachten, maar niets aan te doen dan...
Plaats reactie