TB 0.7 NL beschikbaar

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

ik heb net ontdekt dat bij de standaard installatie geen woordenboek NL wordt geinstalleerd.

ik kan het natuurlijk veranderen maar in hoeverre moet thunderbirdnl het programma gaan uitbreiden met standaard geinstalleerde extensie's?

groet en iedereen bedankt die vandaag getest heeft.

MM
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Mad Maks schreef:ik kan het natuurlijk veranderen maar in hoeverre moet thunderbirdnl het programma gaan uitbreiden met standaard geinstalleerde extensie's?
Ik zou zeggen: lever een kale versie en verpak die in een zip-bestand en lever daarnaast een versie met installatieprogramma en stop daar wat handige extensies bij (die mensen waarschijnlijk toch 10 tegen 1 gaan downloaden).
Volgens mij houd je daarmee 2 groepen gebruikers tevreden: zij die geen opsmuk willen en puur het programma willen gebruiken en hun weg zelf kunnen vinden.
En aan de andere kant die grote groep die nog van een Microsoft mail-programma (Outlook of OE) moet gaan overstappen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
JaY
Berichten: 48
Lid geworden op: 16 juni 2004, 8:44
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door JaY »

nirwana schreef:
Mad Maks schreef:ik kan het natuurlijk veranderen maar in hoeverre moet thunderbirdnl het programma gaan uitbreiden met standaard geinstalleerde extensie's?
Ik zou zeggen: lever een kale versie en verpak die in een zip-bestand en lever daarnaast een versie met installatieprogramma en stop daar wat handige extensies bij (die mensen waarschijnlijk toch 10 tegen 1 gaan downloaden).
Volgens mij houd je daarmee 2 groepen gebruikers tevreden: zij die geen opsmuk willen en puur het programma willen gebruiken en hun weg zelf kunnen vinden.
En aan de andere kant die grote groep die nog van een Microsoft mail-programma (Outlook of OE) moet gaan overstappen.
Ben ik het helemaal mee eens! Vooral voor de mensen die overstappen van OE is het erg handig als daar standaard een aantal extentions bij mee geinstalleerd worden. Zelf zou ik toch liever de kale versie hebben, ik gebruik namelijk bijna geen extentions ;)
Bernd
Berichten: 59
Lid geworden op: 17 juni 2004, 10:51
    unknown unknown

Bericht door Bernd »

en nu 0.7.1 nog :)
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Bernd schreef:en nu 0.7.1 nog :)
Die zal denk ik wel snel komen. Volgensmij zijn het namelijk alleen maar bugfixes in 0.7.1 en is er geen nieuwe tekst toegevoegd.
Plaats reactie