Schermafbeeldingen

"Mozilla is goed, u bent snel weer beter." Maar hoe bereiken we zoveel mogelijk mensen met deze boodschap?
Dit forum is voor het coördineren van de promotie van Mozilla-software.
Gesloten
Samuël
    unknown unknown

Schermafbeeldingen

Bericht door Samuël »

Misschien maar een onnozel idee (zoals ik er wel meer heb) maar misschien is het wél interessant om van meerdere besturingssystemen schermafbeeldingen te tonen op Mozillasites. Zowel van MFF als MTB zie ik uitsluitend het (schijn)heilige Microsoft. Op de Applesite staat (logisch) de OS X versie. Kan het niet gecentraliseerd worden? Op die manier kunnen mogelijke toekomstige gebruikers zien hoe het eruit ziet en wat het kan. Misschien kan dat velen overhalen. Het is het proberen waard. Dus gewoon van de verschillende besturingssystemen de schermafbeeldingen naast elkaar. Het is maar een idee.
rebil
Berichten: 505
Lid geworden op: 25 april 2006, 20:07
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door rebil »

Ik ga akkoord dat het niet altijd MS-screenshots moeten zijn. Aan de andere kant maakt het eigenlijk niet veel uit, want Firefox ziet er op alle systemen ongeveer hetzelfde uit. Alleen de titelbalk verschilt.
Samuël
    unknown unknown

Bericht door Samuël »

Het kan perfect getoond worden met een ander besturingssysteem. Het hoeft geenszins Microsoft te zijn. Op het net staat het al vol genoeg met schermafbeeldingen hoe programma's eruit zien op Microsoft Windows.
Gesloten