Exit Button Thunderbird 0.4

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

Exit Button Thunderbird 0.4

Bericht door PrinceGoldFreak »

Hello kreeg net een bericht dat er een extensie is Exit Button Thunderbird 0.4, als ik hem in me Thunderbird extensie plaat zie ik dat hij install doet maar daarna verdwijnt hij en zit ook niet in me thunderbird. ANY1 with tips.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Staat ie ook niet in je extensiemanager?

Ik heb hem net zelf geĩnstalleerd en je moet via Beeld --> Werkbalken --> Aanpassen het icoontje zelf nog naar je werkbalk slepen. Dus standaard zie je -nog- niks.

Succes.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Ik heb een Thunderbird 1.5 en heb net ook de extensie geinstalleerd. Deze blijft na installatie wel in mijn lijst en na herstarten van Thunderbird zie ik netjes een extra menu-optie onderaan het Bestand-menu verschijnen.

Je kunt volgens mij ook een extensie installeren door deze in de Extensions-map van je profiel te plaatsen. Dan moet Thunderbird de extensie ook oppikken als je het programma herstart.

Je profielmap vind je hier: c:\documents and settings\gebruikersnaam\thunderbird\profiles. Dat is althans de standaard-locatie.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

nirwana schreef: Deze blijft na installatie wel in mijn lijst en na herstarten van Thunderbird zie ik netjes een extra menu-optie onderaan het Bestand-menu verschijnen.
Die had ik nog niet eens gezien. :)
Ik vind het ook een beetje een overbodige extensie.
Inmiddels alweer verwijderd.
Maar ieder zijn smaak. 8)
Plaats reactie