gmail inlogprocedure veranderd???

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Die 'de komende twee weken niet vragen' werkt bij mij helemaal niet, maar verder ben ik nog geen enkel probleem tegengekomen.
Gebruikersavatar
SpeedyB
Moderator
Berichten: 141
Lid geworden op: 4 november 2003, 9:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door SpeedyB »

Dan heb je misschien cookies uit staan.

Of zit je steeds achter een andere pc??
Grtz

Bas Steelooper
Steelooper Consulting (www.steelooper.net)
XOBIT IT Services (www.xobit.nl)
____________________________________________________________________
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand Iedereen denkt er genoeg van te hebben
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Frederik schreef:Die 'de komende twee weken niet vragen' werkt bij mij helemaal niet
Even een stomme vraag tussendoor: log je iedere keer uit bij GMail (sign out) of sluit je gewoon de Google-site ? In het eerste geval zal er niets onthouden worden en in het laatste geval zou GMail het wel moeten onthouden...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
SpeedyB
Moderator
Berichten: 141
Lid geworden op: 4 november 2003, 9:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door SpeedyB »

nirwana schreef: Even een stomme vraag tussendoor: log je iedere keer uit bij GMail (sign out) of sluit je gewoon de Google-site ? In het eerste geval zal er niets onthouden worden en in het laatste geval zou GMail het wel moeten onthouden...

Daar had ik nog niet eens aan gedacht. maar inderdaad dan werkt het ook niet.
Grtz

Bas Steelooper
Steelooper Consulting (www.steelooper.net)
XOBIT IT Services (www.xobit.nl)
____________________________________________________________________
Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand Iedereen denkt er genoeg van te hebben
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Bas schreef:Daar had ik nog niet eens aan gedacht. maar inderdaad dan werkt het ook niet.
Nou, dat overkwam mij dus. Ik maar denken waarom het niet onthouden werd. Maar toen bedacht ik me dat ik altijd netjes een Sign Out deed. Tja, logisch dat het dan niet wordt onthouden...
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie