Meerdere mailboxen als "Outbox" weergeven

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Plaats reactie
erwinz
    unknown unknown

Meerdere mailboxen als "Outbox" weergeven

Bericht door erwinz »

Hallo,

Standaard is de mailbox met "Verzonden berichten"de enige mailbox waarin de gadresseerde en niet de afzender zichtbaar is.

Ik wil echter meerdere mailboxen met "verzonden berichten" opnemen en wil hierin niet de afzender (want dat ben ik altijd zelf) maar de geadresseerde laten zien.

Hoe doe je dit in Mozilla ?

Erwin
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Je kunt de kolommen aanpassen door rechts van de balk met onderwerp, afzender etc. op een knop te klikken met klein 2 kolommen. Dan kun je de kolommen selecteren die je wil zien, ook de geadresseerde (recepient in de engels versie). Het probleem is alleen dat dit op alle mailboxen wordt toegepast. die 'normale' berichten bevatten. Meeste settings worden overal op toegepast, soms verschilt het wat. BV Verzender/Ontvanger beïnvloed send en inbox bijvoorbeeld niet

Als ik nu een subfolder in mn verzonden items aanmaak houdt hij dezelfde instellingen als de map sent heeft. Daar kun je dus goed berichten plaatsen en de geadresseerde zien.

Zou niet weten hoe (en of) je excliciet per map zulk soort settings kunt aanpassen. Maar misschien werkt dit al goed genoeg?
Plaats reactie