Gert-Paul schreef:Welke? Ik heb nog niet al jouw opmerkingen verwerkt, dus kan zijn dat ik het gemist heb. Ik had niet het idee dat er zo iets wat dat super duidelijk opviel, of vergis ik me?
De fout valt niet meteen op aangezien hij in een tooltip van de themabeheerder zit

maar het is er wel (weer) een van het type d/t-fout. Deze zat er al even in en ik had hem inderdaad ook gemeld op de 22e, maar de hele string bleek in de nightly van de 21e al te zijn gewijzigd ('Veranderd Firefox's thema' -> 'Veranderd het thema van Firefox.'), doch met behoud van de d/t-fout. Niet zo mooi natuurlijk, als je bedenkt dat daarvóór al enkele d/t-foutjes waren hersteld..
Peter Koopman schreef:Ik heb de taal extensie van 30-11 gedownload... Ik heb een stabiel systeem, dus ik ga niet lopen rommelen met nightly builds.
Maar in die versie staat de fout er gewoon nog steeds.
Je gaf in je eerste post aan dat je wel degelijk een nightly build van het taalpakket gebruikt (bovendien zijn er alleen maar nightlies op dit moment) en dat de fout daarin zit, dus ik weet niet wat je precies met het bovenstaande bedoelt? I.i.g. doelde ik erop dat je daar misschien een nieuwere versie van kon proberen daar de jouwe misschien ouder was dan die van de 21e.
Maar inderdaad, ik had niet goed gekeken. Zowel de strings 'Extensies en thema's' als die eronder, 'De volgende nieuwe versies van extensies en thema's ..' (zie locale/mozapps/update/update.dtd) zijn namelijk gewijzigd op de 21e. In de laatste is 'thema's' correct vervangen door thema’s (met '&#' i.p.v. '\u') maar in de andere blijkbaar abusievelijk door 'thema\u8217s'. De fout zit er dus nog steeds in.
Ik ben overigens bang dat deze fout vaker voorkomt; de term '\u8217' is namelijk nog driemaal te vinden in het pakket, waarvan er 2 zichtbare fouten zullen geven. Ik zal ze eerdaags meenemen met andere voorgestelde correcties in het daarvoor bestemde
topic.