Wie is Ben Goodger nou eigenlijk..
- Gert-Paul
- Contacteer:
Wie is Ben Goodger nou eigenlijk..
Ik las net op MozillaZine een topic waarin melding gemaakt werd met een interview met Ben Goodger. Het grappige is dat er ook een pasfoto bij stond. Ik zelf was altijd wel benieuwd hoe Ben er nou uitzag en dat weet ik nu dus ook..
Vond het niet echt een nieuwsbericht waard, maar ik kan me voorstellen dat sommigen het ook wel leuk vinden om te zien wat er nou vooral aan Firefox werkt.
Zelf het interview lezen kan op http://www.nzherald.co.nz/storydisplay. ... ubsection=
Het topic op Mozillazine is te vinden op http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=128372
Vond het niet echt een nieuwsbericht waard, maar ik kan me voorstellen dat sommigen het ook wel leuk vinden om te zien wat er nou vooral aan Firefox werkt.
Zelf het interview lezen kan op http://www.nzherald.co.nz/storydisplay. ... ubsection=
Het topic op Mozillazine is te vinden op http://forums.mozillazine.org/viewtopic.php?t=128372
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Wie is Ben Goodger nou eigenlijk..
Goh, ik wist niet dat Blake nog zo jong was. En Ben ziet er ook niet erg oud uit. Iemand enig idee wat ze met Kiwi bedoelen ? Iets specifiek voor Nieuw-Zeeland ofzo ?
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- ByteWarrior
- Contacteer:
Inwoners van Nieuw-Zeeland worden Kiwi's genoemd (dacht ik toch).nirwana schreef:Iemand enig idee wat ze met Kiwi bedoelen ? Iets specifiek voor Nieuw-Zeeland ofzo ?
Ik denk dat het hele Firefox-team nog vrij jong is hoor. Ik denk niet dat er een 'old-timer' bijzit.

Nu ben ik eigenlijk wel eens benieuwd geworden: wat is hier de gemiddelde forumleeftijd?
- Gert-Paul
- Contacteer:
Ik verwacht niet super oud (halverwege twintig oid). Als je het precies wilt weten maak je gewoon een nieuw topic in dit forum aan met een poll.ByteWarrior schreef:Nu ben ik eigenlijk wel eens benieuwd geworden: wat is hier de gemiddelde forumleeftijd?

- ByteWarrior
- Contacteer:
Goed ideeGert-Paul schreef:Ik verwacht niet super oud (halverwege twintig oid). Als je het precies wilt weten maak je gewoon een nieuw topic in dit forum aan met een poll.ByteWarrior schreef:Nu ben ik eigenlijk wel eens benieuwd geworden: wat is hier de gemiddelde forumleeftijd?

- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Iedereen kan hierop reageren met zijn leeftijd. Dan middelen we die leeftijd en als we voldoende bijdragen hebben dan hebben we een aardig idee. Dat werkt wat nauwkeuriger dan een poll. Laat ik zelf beginnen: ik ben 27 jaar.ByteWarrior schreef:Nu ben ik eigenlijk wel eens benieuwd geworden: wat is hier de gemiddelde forumleeftijd?
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
- sc00zy
- Contacteer:
Kan net zo goed bij de berichten onder de poll lijkt me?nirwana schreef:Iedereen kan hierop reageren met zijn leeftijd. Dan middelen we die leeftijd en als we voldoende bijdragen hebben dan hebben we een aardig idee. Dat werkt wat nauwkeuriger dan een poll. Laat ik zelf beginnen: ik ben 27 jaar.ByteWarrior schreef:Nu ben ik eigenlijk wel eens benieuwd geworden: wat is hier de gemiddelde forumleeftijd?
- ByteWarrior
- Contacteer:
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer: