Netscape stopt
-
Netscape stopt
Sport ontwikkelt het lichaam, maar vernauwt de geest.
-
- Beheerder
Tja, het moest er weer eens een keer van komen. Slashdot verwoordde het wel goed: met een beetje recente historie erbij.
Recent wilde Netscape.com de Digg.com van het gewone nieuws worden.
Nou, ze hebben Digg gehaald: www.digg.com/tech_news/Netscape_s_Digg_Clone_Is_Kaput
Recent wilde Netscape.com de Digg.com van het gewone nieuws worden.
Nou, ze hebben Digg gehaald: www.digg.com/tech_news/Netscape_s_Digg_Clone_Is_Kaput
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
-
Ja en waar en wannneer is die spetterende Mozbrowser-nieuwjaarsborrel eigenlijk? Ik begin dorst te krijgen.common sense schreef:En het goede nieuws is ... Wij gaan lekker wel door!![]()
Winst of geen winst, weer of geen weer, Mozilla & friends blijven voorlopig nog wel browsers maken.
Wat ter sleepvaart vaart is geen schorriemorrie maar Hollands Glorie potverdorie!
bootjes waar ik op gevaren heb
bootjes waar ik op gevaren heb
-
- Beheerder
En dan is het oude jaar nog niet eens ten einde...jack2go schreef:Ja en waar en wannneer is die spetterende Mozbrowser-nieuwjaarsborrel eigenlijk? Ik begin dorst te krijgen.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn