Google Chrome Poll

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie

Mozilla Firefox of Google Chrome?

Mozilla Firefox?
9
75%
Google Chrome?
3
25%
 
Totaal aantal stemmen: 12

Gebruikersavatar
PrinceGoldFreak
Berichten: 331
Lid geworden op: 12 mei 2006, 22:12
Locatie: Nederland
    unknown unknown
Contacteer:

Google Chrome Poll

Bericht door PrinceGoldFreak »

Zoals veel hebben gelezen heeft Mozilla's grootste sponsor hun eigen browser gelanceerd.

Wat gaat dit in houden voor Mozilla Firefox??

Gaan Firefox users nu overstappen op Google Chrome??

Of klopt dit stukje wel:
Firefox de dupe: De groei van de browser zal ten koste van Firefox gaan. "We verwachten dat Chrome snel een behoorlijk marktaandeel zal veroveren, voornamelijk van bestaande Firefox-gebruikers," aldus Mikko Hyppönen.

Ik blijf wel bij FF, de 1ste 2 grote veiligheids lekken zijn al gevonden

Danny
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Vooralsnog FF.
Wat ik tot op heden over Chrome gelezen heb vind ik niet dermate overdonderend (en dat is een eufemisme...) dat ik dat met alle geweld wil gaan proberen.
Ik ga hem overigens wel proberen, zodra er een Linux versie beschikbaar is.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Koen_92
Berichten: 758
Lid geworden op: 17 oktober 2006, 19:28
Locatie: Betuwe
    unknown unknown

Bericht door Koen_92 »

adri schreef:Vooralsnog FF.
Wat ik tot op heden over Chrome gelezen heb vind ik niet dermate overdonderend (en dat is een eufemisme...) dat ik dat met alle geweld wil gaan proberen.
Ik ga hem overigens wel proberen, zodra er een Linux versie beschikbaar is.
+1
SamuëlM
    unknown unknown

Bericht door SamuëlM »

hoewel ik tevreden gebruiker ben van google earth, de google zoeker (in firefox) en gmail (in thunderbird), zal ik google chrome niet uittesten. als je alles wat nieuw is, moet uittesten, ben je wel even bezig. daar er nu van google gebruik gemaakt wordt via firefox, thunderbird en google earth, vind ik voor mezelf wel volstaan. google jabber (via adium) kan ik niet gebruiken daar nog niemand het gebruikt :cry:
alarconconsult
Berichten: 275
Lid geworden op: 22 maart 2007, 12:12
Locatie: hooglede
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door alarconconsult »

Wij hebben beiden draaien op onze systemen, zowel Google Chrome als Mozilla.

En moet eerlijke zeggen, que gebruiksgemak en gebruik van weinig resources komt Google Chrome er heel goed uit. Natuurlijk, Mozilla heeft voordelen die Google niet heeft.

In het kort is de situatie bij ons nu zo, voor vaste sites etc gebruiken wij Mozilla, voor al de rest Chroom

Ps iemand die een oude, trage machine, laat die maar eens Google Chrome proberen, je zal versteld staan
Arakrys
Berichten: 13
Lid geworden op: 12 december 2005, 14:10
    unknown unknown

Bericht door Arakrys »

Chrome is wel veelbelovend qua (super)snelheid en soberheid en ik was al bang dat ik mijn lieve Firefox naar het asiel zou moeten brengen maar vooralsnog mis ik de userscripts te erg, en is de niet-crash-belofte nog niet juist met precies wat ook Firefox wel eens crasht: adobe pdf reader.

Oh en toch de privacy.
Google wil al al mijn accounts (hyves, youtube, gmail) bundelen, en dat wil ik niet. Dan ook nog mijn surfgedrag erbij, nee.

Dus vooralsnog alleen om de memorytest te gebruiken en evt javascript-intensieve sites.
common sense
Berichten: 656
Lid geworden op: 2 augustus 2006, 13:45
    unknown unknown

Bericht door common sense »

Arakrys schreef: Oh en toch de privacy.
Google wil al al mijn accounts (hyves, youtube, gmail) bundelen, en dat wil ik niet. Dan ook nog mijn surfgedrag erbij, nee.
Bwaha! Privacy en Hyves?! :P
Plaats reactie