Bedankt voor alle hulp

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
the old man
Berichten: 318
Lid geworden op: 2 maart 2005, 19:11
    unknown unknown

Bedankt voor alle hulp

Bericht door the old man »

Lees dagelijks dit forum, en kan nu niet nalaten om alle kopstukken Wink te bedanken voor hun inzet en geduld.

Natuurlijk wens ik ook iedereen goede Kerstdagen en een gelukkig en zinvol Nieuw Jaar

The Old Man.
"Er is meer tussen Hemel en Aarde, dan waarvan wij in al onze wijsheid dromen." :roll:
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Re: Bedankt voor alle hulp

Bericht door adri »

the old man schreef:Lees dagelijks dit forum, en kan nu niet nalaten om alle kopstukken Wink te bedanken voor hun inzet en geduld.
Dank U!
Ik weet trouwens niet precies wat je met "kopstukken" bedoelt, maar vanaf deze plaats wil ik alle leden van MozBrowser.nl-be bedanken. :!:
the old man schreef: Natuurlijk wens ik ook iedereen goede Kerstdagen en een gelukkig en zinvol Nieuw Jaar

The Old Man.
Insgelijks. :)
Afbeelding
Gebruikersavatar
the old man
Berichten: 318
Lid geworden op: 2 maart 2005, 19:11
    unknown unknown

Bedankt voor alle hulp

Bericht door the old man »

Met kopstukken worden bij ons mensen bedoelt die over het algemeen meer kennis van bepaalde zaken hebben bijv. (schilderen, timmeren, of computeren) en met deze kennis anderen willen helpen die daar minder goed in zijn.

Misschien heb ik het niet helemaal goed vertaald maar ik weet zo goed als zeker dat iedereen op dit forum nu haarfijn weet wat ik bedoel. :lol:

Groet,

The Old Man.
"Er is meer tussen Hemel en Aarde, dan waarvan wij in al onze wijsheid dromen." :roll:
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Heel goed begrepen nu, waarvoor dank :)

Fijne feestdagen!
Gebruikersavatar
Koen_92
Berichten: 758
Lid geworden op: 17 oktober 2006, 19:28
Locatie: Betuwe
    unknown unknown

Bericht door Koen_92 »

Dan wens ik bij deze hier ook even iedereen fijne feestdagen en een gelukkig nieuw jaar! :)
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1446
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mad Maks »

En natuurlijk ook van mij: Prettige kerstdagen en het allerbeste voor 2009!!
Gebruikersavatar
RHPJS
Berichten: 231
Lid geworden op: 23 augustus 2008, 12:25
Locatie: Achterhoek
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door RHPJS »

Iedereen fijne en gezellige feestdagen toegewenst en dat alles in 2009 goed moge komen!
Gebruikersavatar
Mudfoot
Berichten: 625
Lid geworden op: 5 april 2006, 15:20
Locatie: Clown Town
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mudfoot »

^ What he said!

:D
* Thanx for invading OurSpace! * | Please DO NOT PM me for private appointments. Keep them on the board so we can all have fun.
Plaats reactie