advertentie gekte

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
nanders
Berichten: 8
Lid geworden op: 18 juli 2012, 23:11
    Windows Vista Firefox

advertentie gekte

Bericht door nanders »

Ik wordt in Firefox sinds een week lastig gevallen met 'ads by Browse to Save'.
erotiek, epileptie opwekkende alarm dat mijn software niet zou deugen die als ik er op klik een venster met poker of andere ellende opleveren.

Op de site van Browse to Save staat dat ik hun add-on kan verwijderen maar Firefox toont helemaal geen geïnstalleerde add-on van hen.

Ook zitten de teksten van allerlei overige sites plotseling vol onzin links die bij roll over een klein venster met irritante kul laat zien en als ik daar op klik belandt ik eveneens in nieuwe vensters met ellende.

Youtube en mijn yahoo home page zijn ook opgevuld met deze epileptie shit.

Is dit een nieuwe policy van Firefox?
Dan zal ik een andere browser moeten proberen.
Is er geen mogelijkheid dit soort ellende te blokkeren?
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: advertentie gekte

Bericht door nirwana »

Uiteraard staat dit los van Firefox. Mozilla zou zoiets nooit aan haar browser toevoegen.

Maar de term "Browse to Save" doet mij wel denken aan dit onderwerp (zie ook de 2e pagina van dat onderwerp). Ik hoop dat je daarmee deze ongewenste software weer kunt verwijderen.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie