Asus Site

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Sebazzz
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 augustus 2006, 15:12
Locatie: Spijkenisse
    unknown unknown
Contacteer:

Asus Site

Bericht door Sebazzz »

De site www.asus.com gaat nog wel, maar de site support.asus.com is overdreven langzaam, ligt dit aan mijn ADSL, of is dit altijd en hebben die servers daar 56k modems?

Ik vindt Asus een prachtig bedrijf die goede hardware levert maar die site is een probleem, hebben jullie er ook last of ben ik de enige? :)

En ik had nog een kleine vraag:
Voordat in februari een nieuwe computer gaat kopen wil ik graag twee partities verwijderen en formatteren, maar omdat Windows hierop staat kan ik dit alleen maar buiten Windows doen, moet ik dan een DOS opstartdiskette maken en dan met gewoon fdisk en format uitvoeren?
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    unknown unknown

Bericht door Frederik »

Asus laadt zich vrij redelijk, maar misschien ligt het aan het tijdstip van je bezoek? Ik kan er nu vrij gemakkelijk doorheen navigeren.

Wat de partities betreft: windows staat toch niet op twee partities :roll:

Als je alles wilt wegvegen/schoonmaken kun je dat inderdaad met een opstartdiskette doen en Fdisk. Bedenk wel dat er dan toch nog heel wat leesbare informatie op de schrijf staat. Hoeft niet erg te zijn, hangt ervan wat je er mee wilt gaan doen.
Plaats reactie