Vragen stellen aan Boris Zbarksy (mozilla developer)

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Vragen stellen aan Boris Zbarksy (mozilla developer)

Bericht door vulture »

Het is weer zover. Het is weer tijd voor Ask ASA. Deze keer kun je vragen stellen aan bovengenoemde ontwikkelaar. Alle vragen worden beantwoord. Heb jij iets wat je wilt weten stel je vraag hier http://weblogs.mozillazine.org/asa/arch ... loper.html
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Vragen stellen aan Boris Zbarksy (mozilla developer)

Bericht door nirwana »

vulture schreef:Het is weer tijd voor Ask ASA.
Volgens mij is dit meer Ask a Developer, maar what's in a name ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

En hier zijn de antwoorden http://weblogs.mozillazine.org/asa/arch ... sky_a.html > Het is wel een aardig interview en het geeft een beetje een beeld hoe het er achter de schermen aan toe gaat. Het zijn net echte mensen.
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
rebil
Berichten: 505
Lid geworden op: 25 april 2006, 20:07
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door rebil »

Het verbaast me toch elke keer als ik lees dat grote projecten zoals Mozilla en OpenOffice.org mensen te kort komen. Je zou net denken dat ontwikkelaars liever aan een project werken dat ze dagelijks gebruiken en een browser is tegenwoordig toch een van de meest gebruikte programma's, lijkt me.

Dit bevestigt wel mijn vermoeden dat er maar weinig aandacht wordt besteed aan de printfunctionaliteit. Ik ben al heel lang aan het hopen op verbetering.
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door vulture »

rebil schreef:Het verbaast me toch elke keer als ik lees dat grote projecten zoals Mozilla en OpenOffice.org mensen te kort komen. Je zou net denken dat ontwikkelaars liever aan een project werken dat ze dagelijks gebruiken en een browser is tegenwoordig toch een van de meest gebruikte programma's, lijkt me.
Zoals je kan lezen gebruikt hij FF zelf bijna niet. En hij wordt maar part time betaald, als beroep is hij leraar dus echt veel tijd zal hij er niet voor over hebben. Een beetje net zoals ons. De vrije uurtjes in je hobby steken. Toch goed dat er zulke mensen zijn. :D
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Plaats reactie