KerstAvatar

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
vulture
Berichten: 3981
Lid geworden op: 20 november 2004, 17:58
Locatie: Zoo (aasgier)
    unknown unknown
Contacteer:

KerstAvatar

Bericht door vulture »

Voor iedereen die alvast in de kerst stemming wil komen hier kan je kerst Avatars downloaden http://forums.mozillazine.org/viewtopic ... ght=avatar er staan er een heleboel. Genoeg keuze voor alle mozbrowser.nl forum leden.

Met dank aan Mudfoot :D

Afbeelding
MAC OSX 10.48 en Ubuntu 6.10
Ferdi's World en Ferdi's Photo's
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Wat gezellig hier.!

Steek even een kaarsje aan. :D :wink:

Afbeelding

Als die mooie kerstboom van vulture maar niet in de hens vliegt. :cry: :P :D
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mudfoot
Berichten: 625
Lid geworden op: 5 april 2006, 15:20
Locatie: Clown Town
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Mudfoot »

Voor alle duidelijkheid, die link is naar het topic; "Christmas avatars (Complete and additional)", het is de verzameling av's van bestaande gebruikers van het MozillaZine Forum, in de loop der jaren bij elkaar geraapt en ook een aantal vers gemaakte (al dan niet op verzoek).
Die van mij is speciaal gemaakt door Daifne :D . Je kan er natuurlijk gewoon eentje 'pikken' -geen haan die daar naar kraait- of aan Ol'grumpy of Daifne vragen of zij er een voor je maken. Ik dacht overigens wél dat het MozillaZine After Dark gedeelte uitsluitend toegangkelijk is voor gebruikers met meer dan 15 (50? weet niet meer) posts op hun naam :roll:

Misschien is de beste optie nog wel om zélf aan de slag te gaan! Lekker kerst-photo-shoppen :D

[edit] typo [/edit]
Laatst gewijzigd door Mudfoot op 13 december 2006, 21:06, 1 keer totaal gewijzigd.
* Thanx for invading OurSpace! * | Please DO NOT PM me for private appointments. Keep them on the board so we can all have fun.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Hmm, die AfterDark-opmerking verklaart mogelijk waarom ik er niet bij kom via die link. Ik plaats nauwelijks iets bij Mozillazine (terwijl ik hier de top-poster ben).
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Plaats reactie