Mac OS X spoedig op Intel-pc's
Mac OS X spoedig op Intel-pc's
Iemand bedacht een grappig onderwerp voor techworld.nl: Mac OS X spoedig op Intel-pc's. Het grappige eraan is dat het artikel geschreven werd op 25 januari 2007 (ja eergister) terwijl Mac OS X al een ganse tijd op Intel-pc's draait. Vandaar ook de Universal Binary. Ik gebruik Mac OS X ... op Intel.
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Mac OS X spoedig op Intel-pc's
Volgens mij heb je nog altijd een Mac-computer, maar toevallig zit daar nu een Intel-processor in. Volgens mij kan ik nog geen Mac OS X downloaden en dat vervolgens op mijn standaard-PC draaien en wie weet wordt dat met Parallels wel mogelijk.Samuël schreef:Ik gebruik Mac OS X ... op Intel.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- adri
- Moderator
Het schijnt wel te kunnen, Mac op een pc, zie hier.nirwana schreef:Volgens mij heb je nog altijd een Mac-computer, maar toevallig zit daar nu een Intel-processor in. Volgens mij kan ik nog geen Mac OS X downloaden en dat vervolgens op mijn standaard-PC draaien en wie weet wordt dat met Parallels wel mogelijk.Samuël schreef:Ik gebruik Mac OS X ... op Intel.

- Z_God
- Contacteer:
Je hebt op dit moment 2 opties:nirwana schreef:Volgens mij heb je nog altijd een Mac-computer, maar toevallig zit daar nu een Intel-processor in. Volgens mij kan ik nog geen Mac OS X downloaden en dat vervolgens op mijn standaard-PC draaien en wie weet wordt dat met Parallels wel mogelijk.Samuël schreef:Ik gebruik Mac OS X ... op Intel.
-De gehackte x86 versie van Mac OS X draaien.
-In PearPC de PPC versie van Mac OS X draaien.