klaar!

Nvu, Kompozer en Bluegriffon zijn open source (WYSIWYG) programma's waarmee je een website kunt maken en onderhouden (vergelijkbaar met FrontPage / Dreamweaver).
Plaats reactie
Dingo
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 november 2009, 11:53
    Windows Vista Firefox

klaar!

Bericht door Dingo »

Hier even het resultaat van mijn ploeteren www.streepjes.com
Er moet nog het 1 en ander toegevoegd qua inhoud, maar de layout etc is klaar en functioneert zoals ik wil.
De foto pagina worden straks fotootjes ipv die duffe hyperlinks, maar dat komt later.
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Linux Firefox

Re: klaar!

Bericht door Frederik »

Mijn komplimenten!
De website ziet er in alle opzichten goed uit. Kan voor velen als voorbeeld dienen.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows XP Firefox
Contacteer:

Re: klaar!

Bericht door nirwana »

Ik sluit me bij Frederik aan. Ziet er allemaal netjes uit.
Alleen de eerste link waar ik op klikte gaf niet thuis: http://www.xs4all.nl/~jrborg/zebbe.html
Maar de rest werkte wel prima.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Dingo
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 november 2009, 11:53
    Windows Vista Firefox

Re: klaar!

Bericht door Dingo »

Wow, bedankt voor de complimenten 8) Dat hele CSS gedoe was effe wat om te leren maar is wel erg fijn nu. Zo heb ik de achtergrond lichter gemaakt zodat het fijner leest, dat hoef je dan alleen effe aan te passen en alle pagina's zijn goed, ideaal.
nirwana schreef: Alleen de eerste link waar ik op klikte gaf niet thuis: http://www.xs4all.nl/~jrborg/zebbe.html
Maar de rest werkte wel prima.
oww, dan is hij ineens uit de lucht, is ook al een hele oude link, vorige week deed hij het nog...zal er eens achteraan mailen, thanx.
cooper
Berichten: 45
Lid geworden op: 2 september 2009, 19:49
    Windows Vista Firefox

Re: klaar!

Bericht door cooper »

Mijn complimenten. Mooi werk.
Dingo
Berichten: 53
Lid geworden op: 27 november 2009, 11:53
    Windows Vista Firefox

Re: klaar!

Bericht door Dingo »

bedankt :wink:
Plaats reactie