Leesbevestiging later versturen

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Leesbevestiging later versturen

Bericht door sc00zy »

Weet iemand of het ook mogelijk is om op een later tijdstip een leesbevestiging te sturen?

Ik krijg regelmatig e-mails met het verzoek om een leesbevestiging, maar heb niet altijd direct de tijd op die mailtjes te reageren.
Je wordt haast 'verplicht' om direct te antwoorden wanneer je de bevestiging hebt verstuurd en daar heb ik niet altijd direct de tijd voor...
Persoonlijk vind ik het nogal raar staan wanneer je wel een leesbevestiging ontvangt maar daarna geen antwoord terug krijgt.
ByteWarrior
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Leesbevestiging later versturen

Bericht door ByteWarrior »

sc00zy schreef:Weet iemand of het ook mogelijk is om op een later tijdstip een leesbevestiging te sturen?
Als je de leesbevestiging negeert, wordt hij dan niet herhaalt als je het document de volgende keer bekijkt?
Je wordt haast 'verplicht' om direct te antwoorden wanneer je de bevestiging hebt verstuurd en daar heb ik niet altijd direct de tijd voor...
Net daarom vind ik dat zo'n leesbevestigingen verboden moeten worden. Waarom moet mijn contactpersoon weten wanneer ik zijn mailtje lees? Lezen zal ik het zeker doen, en dat is het enige waar mijn contactpersoon zich over hoeft te bekommeren. Als er een antwoord moet volgen op de mail, zal ik zo snel mogelijk antwoorden.

Leesbevestigingen zijn net als prioriteiten (bij bv. OE). Ze worden eigenlijk gewoon misbruikt. Iedereen denkt dat zijn mail de hoogste prioriteit heeft, terwijl dat eigenlijk niet zo is. Dan verlies je natuurlijk wel de hele bedoeling van het systeem (net zoals bij de leesbevestigingen trouwens).
sc00zy
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Leesbevestiging later versturen

Bericht door sc00zy »

ByteWarrior schreef:Als je de leesbevestiging negeert, wordt hij dan niet herhaalt als je het document de volgende keer bekijkt?
Nope
Plaats reactie