Hallo,
heden morgen kon ik mijn mails van de laatste dagen nog lezen.
Nu heb ik opieuw naar mijn mails gekeken en staan er nu slechts deze van vandaag op.
Ben ik die andere kwijt of kan ik die nog ergens recupereren
e-mails kwijt
- Mad Maks
- Contacteer:
Re: e-mails kwijt
wees even wat duidelijker: welke versie van Tb en welk besturingssysteem.raipro schreef:Hallo,
heden morgen kon ik mijn mails van de laatste dagen nog lezen.
Nu heb ik opieuw naar mijn mails gekeken en staan er nu slechts deze van vandaag op.
Ben ik die andere kwijt of kan ik die nog ergens recupereren
Heb je toevallig niet een filter aanstaan?
Mozilla Rep
http://www.mozilla-nl.org
http://www.mozilla-nl.org
- ByteWarrior
- Contacteer:
Er is een filter waardoor er enkel de mails van vandaag getoond worden. Ik geloof dat je deze filter kan uitzetten via het Beeld (View) menu.raipro schreef:Nu heb ik opieuw naar mijn mails gekeken en staan er nu slechts deze van vandaag op.
Er is ook een keuzelijst (dropdownlist) waar je deze filter kan instellen. Deze staat boven de mailview (direct onder de icoonbalk, net boven de lijst met mails).
e-mails kwijt
Heb mijn e-mails terug; mijn virusscanner heeft ze allemaal in de viruskluis gestoken.
Vr. groeten
Vr. groeten
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Laat me raden: Norton is de boosdoener ?!?raipro schreef:Heb mijn e-mails terug; mijn virusscanner heeft ze allemaal in de viruskluis gestoken.
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- moZes
- Contacteer:
Hoeft niet per sé.nirwana schreef:Laat me raden: Norton is de boosdoener ?!?
Normaal verwijdert Norman eventuele virussen uit mijn email voordat ze in de inbox komen, maar laatst was er toch een doorheen gekomen en "zag" Norman op een later moment dat mijn inbox "besmet" was. Norman zette dat in quarantaine waardoor ik alle mails in de inbox dus kwijt was.
De oplossing was om tijdelijk de profielmap in de uitsluitingslijst van Norman te plaatsen, het bestand uit quarantaine te halen, Mozilla opstarten en de virusmail te verwijderen. Daarna de uitsluitingslijst weer op normaal.