thunderbird stuurt geen mail met attachments
thunderbird stuurt geen mail met attachments
(thunderbird 0.8 en 0.9 engels op windows)
Wanneer ik email verstuur met een attachment blijft het voortgangsvenster steken bij een percentage tussen 82 en 95.
Wanneer ik email verstuur met een attachment blijft het voortgangsvenster steken bij een percentage tussen 82 en 95.
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Hoe groot zijn deze bijlagen ongeveer ? Of gebeurt het ook bij een mail met een erg kleine bijlage ?
Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
- ByteWarrior
- Contacteer:
- sc00zy
- Contacteer:
Re: thunderbird stuurt geen mail met attachments
Dit zelfde heb ik eens gehad met Norton Antivirus... nu met AVG nergens geen last meer vanzembla schreef:(thunderbird 0.8 en 0.9 engels op windows)

- moZes
- Contacteer:
Re: thunderbird stuurt geen mail met attachments
En ik met Norman Virus Control. Na een update en een /repair werkte het weer naar behoren.sc00zy schreef:Dit zelfde heb ik eens gehad met Norton Antivirus... nu met AVG nergens geen last meer van
- sc00zy
- Contacteer:
Er is een nieuwe versie van AVG uitgekomen... AVG 7.0
http://free.grisoft.com/softw/70free/se ... 89a392.exe
Nieuw:
- new modular scanning engine
- new Test Interface
- new modular Control Center
- improved Update and Scheduling functionality
- smaller update files for faster download times
- language independence
- comprehensive Virus Encyclopaedia
http://free.grisoft.com/softw/70free/se ... 89a392.exe
Nieuw:
- new modular scanning engine
- new Test Interface
- new modular Control Center
- improved Update and Scheduling functionality
- smaller update files for faster download times
- language independence
- comprehensive Virus Encyclopaedia
- Mozquito
Kijk eens aan, dat wist ik nog niet! Ik las ook dat de ondersteuning (updates en zo) van AVG 6.0 eind dit jaar wordt stopgezet. Dus gisteravond gelijk de nieuwe versie geinstalleerd.sc00zy schreef:Er is een nieuwe versie van AVG uitgekomen... AVG 7.0
Het ziet er goed uit vind ik! De mail-scanner is nieuw, en het valt me ontzettend mee dat ik de POP- en SMTP-instellingen in Thunderbird niet hoef te veranderen om het te kunnen gebruiken. Dat was wel nodig bij andere mail-scanners.
Natuurlijk ook even de eicar-test (met goed resultaat) gedaan

- sc00zy
- Contacteer:
Ik vind het ook wel prettig dat je kunt zien dat je mail gescand wordtMozquito schreef:Het ziet er goed uit vind ik! De mail-scanner is nieuw, en het valt me ontzettend mee dat ik de POP- en SMTP-instellingen in Thunderbird niet hoef te veranderen om het te kunnen gebruiken. Dat was wel nodig bij andere mail-scanners.
Natuurlijk ook even de eicar-test (met goed resultaat) gedaan