ik heb 3 accounts in t-bird, is er ook een manier om die te herordenen? ik heb 2 imap's van de uni en een prive-account, wil ze graag soort bij soort hebben

ik kan ze iig niet beetpakken en slepen

Voor mij is het eenvoudig zoeken omdat ik de naam van de extensie wel weet. Die tik ik even bij Google in en dan heb ik de site zo te pakken. Als je niet weet dat er uberhaupt zo'n extensie is, dan zoekt dat al wat lastiger. Besides, vragen staat vrij en domme vragen bestaan nietucchan schreef:(volgende keer zelf wat beter zoeken denk ik :X )
Het lijkt me een fout in de extensie zelf...Ron ter Burg schreef:Heeft iemand de oplossing?
De basis van Firefox en Thunderbird wordt zo klein mogelijk gehouden. Alle dingen die niet direct tot de basis horen, moeten worden toegevoegd door middel van extensies.Het accoutns sorteren lijkt mij overigens een feature die standaard wel in TB ingevoerd mag worden.
Het is inderdaad maar net wat het doel is. Ik ben van mening dat je een goede balans moet vinden tussen het klein houden van TB en een zo groot mogelijk gebruikersgemak. Wie weet wat TB 1.1 of 2.0 ons brengt....ucchan schreef:Mwa, klein houden is inderdaad wel het doel, maar accounts sorteren vind ik toch wel erbij horen hoor... als ik spartaans wil mailen gebruik ik wel pine of mutt
Dat was ik dus...Anonymous schreef:Het is inderdaad maar net wat het doel is. Ik ben van mening dat je een goede balans moet vinden tussen het klein houden van TB en een zo groot mogelijk gebruikersgemak. Wie weet wat TB 1.1 of 2.0 ons brengt....ucchan schreef:Mwa, klein houden is inderdaad wel het doel, maar accounts sorteren vind ik toch wel erbij horen hoor... als ik spartaans wil mailen gebruik ik wel pine of mutt