Thunderbird met Gmail probleem

Mozilla Thunderbird is het e-mailprogramma van Mozilla. Dit is gebaseerd op Mozilla MailNews. Met Lightning kun je hieraan een agenda toevoegen.
Plaats reactie
Gast
    unknown unknown

Thunderbird met Gmail probleem

Bericht door Gast »

hallo

Ik verlang er al lang naar om thunderbird te kunnen gebruiken met gmail en nu is dat eindelijk mogelijk. ik heb volgens mij alles juist ingevuld maar ik heb nog altijd porblemen. ik kan met thunderbird mails versturen via mijn gmail adres maar niets ontvangen. als ik thunderbird open zie ik links onder connected with pop.gmail.com maar dan krijg ik mijn nieuwe mails niet binnen. weet iemand hoe het komt?


Thx
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

Use secure connection (SSL) aanvinken en poort 995 (standaard voor SSL)
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

In GMail kun je aangeven of je alle GMail via POP wilt ontvangen of alleen de GMail vanaf een bepaalde datum. Het kan dus zijn dat wanneer je deze laatste optie hebt geselecteerd en je nog geen nieuwe GMail hebt ontvangen je ook nog niets in Thunderbird ziet.
Je hebt de handleiding op de GMail-website nauwkeurig gevolgd ?
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
FFuser
Berichten: 328
Lid geworden op: 11 augustus 2004, 19:25
Locatie: Antwerpen belgium
    unknown unknown

Bericht door FFuser »

nirwana schreef:In GMail kun je aangeven of je alle GMail via POP wilt ontvangen of alleen de GMail vanaf een bepaalde datum. Het kan dus zijn dat wanneer je deze laatste optie hebt geselecteerd en je nog geen nieuwe GMail hebt ontvangen je ook nog niets in Thunderbird ziet.
Dan krijg je een foutmelding in de aardd van "Je account is nog niet in staat POP te ontvangen" ofzoiets en dan in het engels
Mozilla/5.0 (X11; U; Linux i686; nl; rv:1.8) Gecko/20051111 Firefox/1.5
Plaats reactie