Firefox promotie

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Meanwhile
    unknown unknown

Firefox promotie

Bericht door Meanwhile »

LS,

Ik kwam onlangs nog een aardige promotie van firefox tegen die misschien ook door anderen over genomen kan worden.

In een computer katern van een lokaal dagblad werd een stukje geschreven om computer analfabeten de gevaren van het gebruik van internet duidelijk te maken en hoe die gevaren zo veel mogelijk te ontwijken. Als preventie werd o.a. Firefox aangeraden. Nu ken ik de auteur en het bleek dat naar aanleiding van dat stukje er erg veel positieve reacties waren gekomen en dat een groot aantal reagerende mensen in ieder geval Firefox gingen uitproberen.

Voordeel van deze methode is dat het geen EURO 35.000,= kost maar gratis is. Wellicht dat er mensen op dit forum kanalen bij verschillende dagbladen hebben om hier gebruik van te maken.
Gebruikersavatar
Tjaard
Berichten: 710
Lid geworden op: 6 november 2004, 17:26
Locatie: In Christ
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Tjaard »

Ik wilde eens kijken hoe ik iets bij het dagblad van het noorden gedaan zou kunnen krijgen, maar bij www.dvhn.nl krijg ik bij "Mijn dagblad" wat last van browserincompatibiliteit geloof ik :roll:
Maak zelf goeie adblockfilters, mail veilig met OpenPGP in Thunderbird!
As for me and my house, we will serve the LORD (Jozua 24:14).
Plaats reactie