de optie om alle ongelezen berichten te markeren als gelezen, vooral handig na een vakantie. Bovendien wordt de site al steeds populairder

Alvast bedankt.
Euh... bestaat al hoor. Op de voorpagina van het forum. Helemaal onderaan links, net boven "Wie is er online". Daar staat "Markeer alles als gelezen". En ik denk dat dat gaat doen wat je vraagt.moZes schreef:Een ideetje voor het forum:
de optie om alle ongelezen berichten te markeren als gelezen, vooral handig na een vakantie. Bovendien wordt de site al steeds populairderen is het vaker een kwestie van koppensnellen.
Alvast bedankt.
Ik dacht al dat ik dat eens ergens gezien had, maar ik kon het niet meer terugvindenByteWarrior schreef:Op de voorpagina van het forum. Helemaal onderaan links, net boven "Wie is er online". Daar staat "Markeer alles als gelezen".
Kan je niet aanpassen hoeveel links er in de RSS opgenomen worden? Dan stel ik voor het op 20 in te stellen. Dat is misschien handiger (want dit forum wordt druk!!nirwana schreef:Alleen als er meer dan 10 berichten op een dag worden toegevoegd/bijgewerkt dan loopt het uit die lijst. Maar dat gebeurt nog net niet.