Een dagje uit naar mozilla!

Hier vind je nieuws over updates met betrekking tot de website. Ook kun je hier suggesties plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Een dagje uit naar mozilla!

Bericht door rappie pappie »

Een dagje kijken in de fabriek van mozilla voor de gene die de meeste oplossingen voor andere forum lid heeft.in een jaar tijd!met een teller er voor op deze site en de gene die wint mag een ander forum lid uitkiezen,om mee te gaan! :lol:
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door ByteWarrior »

Euh... De software wordt niet gemaakt in een fabriek hoor. ;-)

Maar ik denk dat ik anders wel een kanshebber ben. :-)
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Neem fabriek niet te letterlijk op maar het is wel een gigantische onderneming !

Als je dan toch gaat winnen mag ik met je mee! :lol:
Gebruikersavatar
Electronical
Berichten: 87
Lid geworden op: 4 oktober 2004, 19:37
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Electronical »

rappie pappie schreef:Neem fabriek niet te letterlijk op maar het is wel een gigantische onderneming !
Ik denk dat dat toch wel tegen gaat vallen dan. Zo gigantisch is het nl. allemaal echt niet.
Maargoed echt haalbaar is deze suggestie niet, want oplossingen kun je denk ik niet echt objectief bekijken.
Een oplossing komt vaak tot stand door meerdere reacties van verschillende users hier op het forum. Ook is er een verschil tussen een goede oplossing en een slechte oplossing, die elkaar wel eens opvolgend in een topic. Welke moet je dan tellen? Daarnaast lijkt het me ondoenlijk om voor iedereen zo'n teller bij te houden.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

ByteWarrior schreef: Maar ik denk dat ik anders wel een kanshebber ben. :-)
Nee, ikke! :lol:
Electronical schreef:Maargoed echt haalbaar is deze suggestie niet, want oplossingen kun je denk ik niet echt objectief bekijken.
Een oplossing komt vaak tot stand door meerdere reacties van verschillende users hier op het forum. Ook is er een verschil tussen een goede oplossing en een slechte oplossing, die elkaar wel eens opvolgend in een topic. Welke moet je dan tellen? Daarnaast lijkt het me ondoenlijk om voor iedereen zo'n teller bij te houden.
Inderdeed.
Bovendien is het geen wedstrijd. :wink:
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Daarvoor hebben ze mozilla.org, dat is de plek van Mozilla waar het meest te vinden zal zijn. Af en toe worden er hier en daar nog wel eens een paar foto's neergezet, dus als je het dan even wilt zien... Met Firefox zal je het meeste over Mozilla te weten komen, anders gezegt: Kijk het internet even na.

Wie is degene die gat bepalen wie wint? Dan weet ik wie ik om moet kopen. Mijn concurrenten zal ik op slinkse wijze uitschakelen. Competitie zal het verzorgen van hulp niet ten goede komen. :wink:
Gebruikersavatar
rappie pappie
Berichten: 1503
Lid geworden op: 19 januari 2006, 14:01
    unknown unknown

Bericht door rappie pappie »

Ben het helemaal met jullie eens maar bij kassa.vara.nl kunnen ze het wel !

http://kassa.vara.nl/portal?_scr=expert_overz_score

Als je een vraag hebt kun je hem op de site stellen,maar je kunt ook een vraag beantwoorden.Voor het antwoord kun je beoordeelt worden door de vraagsteller.de vraagsteller kiest het beste antwoord.Degene die het beste antwoord heeft gegeven krijgt tien punten,afhankelijk van de score krijg je een ster!

Degene die op deze website de beste is gebruikt in ieder geval iets van mozilla kijk maar naar het profiel van enterprise!
Zaffo
Berichten: 257
Lid geworden op: 6 juni 2005, 15:17
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Zaffo »

Het probleem hiervan is dat het 1) voor nieuwelingen moeilijk wordt mee te doen, omdat ze met een achterstand beginnen en 2) levert dit enige onnodige ongelijkheid op. 3) Verder zal het nog zo zijn dat een link naar bijvoorbeeld de wiki al voldoende is, dan gaat het dus om wie het snelst is. En niet te vergeten, die wiki pagina is door een ander geschreven.

Ik heb eigenlijk ook niet het idee dat het nodig is, want als iedereen af en toe eens een vraag beantwoord zal het toch ook lukken. En zijn toch geen vragen die dagen lang zonder antwoord blijven?

Dus maar hopen dat het niet nodig is. :roll:
Gebruikersavatar
Electronical
Berichten: 87
Lid geworden op: 4 oktober 2004, 19:37
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Electronical »

Zaffo schreef:Het probleem hiervan is dat het 1) voor nieuwelingen moeilijk wordt mee te doen, omdat ze met een achterstand beginnen en 2) levert dit enige onnodige ongelijkheid op. 3) Verder zal het nog zo zijn dat een link naar bijvoorbeeld de wiki al voldoende is, dan gaat het dus om wie het snelst is. En niet te vergeten, die wiki pagina is door een ander geschreven.

Ik heb eigenlijk ook niet het idee dat het nodig is, want als iedereen af en toe eens een vraag beantwoord zal het toch ook lukken. En zijn toch geen vragen die dagen lang zonder antwoord blijven?

Dus maar hopen dat het niet nodig is. :roll:
Me eens.

Ook snap ik het doel niet echt. Zou het echt mensen aanzetten om anderen te helpen? Ik denk dat de mensen wel zullen helpen als ze het (makkelijk) kunnen. Ik heb ondertussen nog niet veel mensen geholpen, maar ik put al genoeg stimulans uit de dankbaarheid van degenen die ik wel heb geholpen.
Plaats reactie