Twee mappen "verzonden" in Nederlandse Seamonkey..

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
PK
Berichten: 179
Lid geworden op: 6 oktober 2004, 20:00
    unknown unknown

Twee mappen "verzonden" in Nederlandse Seamonkey..

Bericht door PK »

Wat een geweldig werk die Nederlandse vertaling! Ik zag nog één of twee engelse "strings" maar dat vind ik niet ernstig. Wat ik wel opvallend vind is dat er na het installeren van het Nederlandse taalpakket in Seamonkey twee (!) mappen "verzonden" zijn.
Slechts één ervan werkt. Als je tijdelijk teruggaat naar Engels, blijft er één map "verzonden" en er komt één map "sent".
Voor de rest ben ik blij met Seamonkey in het Nederlands!
Pieter
Gebruikersavatar
Mad Maks
Berichten: 1447
Lid geworden op: 7 oktober 2003, 16:58
Locatie: Luzy, france
    unknown unknown
Contacteer:

Re: Twee mappen "verzonden" in Nederlandse Seamonk

Bericht door Mad Maks »

PK schreef:Wat ik wel opvallend vind is dat er na het installeren van het Nederlandse taalpakket in Seamonkey twee (!) mappen "verzonden" zijn.
Slechts één ervan werkt. Als je tijdelijk teruggaat naar Engels, blijft er één map "verzonden" en er komt één map "sent".
Pieter
gebruik je een oud profiel? waarschijnlijk wordt de map verzonden die niet vertaald wordt als je verandert van taal behandeld als een gewone map die toevallig de naam verzonden heeft.
PK
Berichten: 179
Lid geworden op: 6 oktober 2004, 20:00
    unknown unknown

Bericht door PK »

Nou, dat zou wel eens kunnen. Onder Linux (niet een voorgaand profiel aanwezig) gedroeg het Nederlands taalpakket zich uitstekend!

Geweldig werk!
PK
Berichten: 179
Lid geworden op: 6 oktober 2004, 20:00
    unknown unknown

Bericht door PK »

Vervelend nieuws: Seamonkey maakt ook twee mappen "verzonden" onder linux. Kijk:

Afbeelding

Er is ook een verschil tussen de twee pictogrammen. Het pictogram waar de "focus opzit" is de werkende map.
Pieter
Rob1698
Berichten: 22
Lid geworden op: 3 juni 2006, 10:30
    unknown unknown

Bericht door Rob1698 »

Is dit met POP?
Ik zie met IMAP het probleem niet optreden.
Probeer eventueel eens je XUL.MFL file weg te gooien.
PK
Berichten: 179
Lid geworden op: 6 oktober 2004, 20:00
    unknown unknown

Bericht door PK »

Waar kan ik de XUL-MFL vinden in XP?
Rob1698
Berichten: 22
Lid geworden op: 3 juni 2006, 10:30
    unknown unknown

Bericht door Rob1698 »

PK schreef:Waar kan ik de XUL-MFL vinden in XP?
Gebruik de functie "zoeken...". Hij staat ergens verstopt. Ook zoeken in verborgen mappen!
Plaats reactie