nederlands taalpakket zorgt voor crash

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
pk
    unknown unknown

nederlands taalpakket zorgt voor crash

Bericht door pk »

Pas kort geleden ben ik erin geslaagd het nederlandse taalpakket met succes te installeren in mozilla (linux).
Ik heb dit echt in de loop van 1,5 jaar zeker een aantal keren geprobeerd onder verschillende linux-distriburties.

Dit is de kwaal:
wanneer je als "root" het nl taalpakket installeert en je probeert het als gebruiker te draaien loopt de boel dus vast omdat gebruikers geen rechten hebben om het te lezen. Logisch dus dat alles dan fout gaat. Als je de rechten van het nederlandse .xpi-bestand ruimer maakt, werkt het onmiddellijk als een trein. Het heeft wel tijd geduurd voordat ik erachter was!
In dit opzicht staat het nl-taalpakket alleen. Duits, Frans en Noors (bo) doen het zonder probleem wel.
Zijn er mensen die het probleem kennen?

Ik hoop dat ik met deze opmerking een positieve bijdrage lever aan het goede werk!

PK
Plaats reactie