Ondersteuning

Mozilla Suite is de huidige Mozilla met alles erop en eraan, dus inclusief MailNews, Composer, etc. De ontwikkeling van Mozilla Suite wordt op den duur stopgezet en vandaar dat het project SeaMonkey is gestart. Qua mogelijkheden en functies komt het sterk overeen met Mozilla Suite.
Plaats reactie
roysnabilie
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 december 2007, 13:18
    Ubuntu SeaMonkey

Ondersteuning

Bericht door roysnabilie »

Dag beste mensen,
Ik gebruik sinds jaar en dag Seamonkey Suite 1.1.5 in kubuntu. Naar alle tevredenheid overigens. Ik internetbankier met Seamonkey zonder problemen. So far so good.
Deze maand wilde ik bankieren met ABNAMRO en zag tot mijn schrik, dat ABNAMRO deze browser niet ondersteund. Wel Sapira 3, Firefox 3 en de microsoft browser. Maar ik wil helemaal niet iets met microsoft te maken hebben.
Wat doe ik fout? Moet Seamonkey Suite, familie van Firefox dus Mozilla, anders ingesteld worden? Wie kan mij wegwijs maken?
Groeten Roy, roysnabilie@gmail.com
WEK
Berichten: 148
Lid geworden op: 9 januari 2009, 18:05
    Windows Firefox

Re: Ondersteuning

Bericht door WEK »

Of je het wil of niet.. soms heb je niets anders te willen.
Zelf werk ik met veel plezier met FireFox, maar met de Rabobank gaat het niet goed en heb ik via AddOn IE-Tab options ingesteld dat de rabobank site altijd met IE geopend moet worden.... en dat gaat prima.... niet ideaal dat wel ;)..

Groet,

Werner
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    Windows Vista Firefox
Contacteer:

Re: Ondersteuning

Bericht door Gert-Paul »

Via https://addons.mozilla.org/en-US/seamonkey/addon/59 kun je instellen dat je als Firefox wordt gezien, dat lijkt me het gemakkelijkste.

Mocht het eventueel nog problemen geven, dan kan het zijn dat alleen de nieuwste Firefox-versies ondersteund worden. Seamonkey 2 beta gebruikt dezelfde motor als Firefox, dan zou je dat toch kunnen proberen. IE tab zal niet direct werken onder Kubuntu...
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Slackware Firefox

Re: Ondersteuning

Bericht door adri »

WEK schreef:Of je het wil of niet.. soms heb je niets anders te willen.
Zelf werk ik met veel plezier met FireFox, maar met de Rabobank gaat het niet goed en heb ik via AddOn IE-Tab options ingesteld dat de rabobank site altijd met IE geopend moet worden.... en dat gaat prima.... niet ideaal dat wel ;)..

Groet,

Werner
Wat raar, de Rabobank gaat er juist prat op dat die site met Firefox goed te navigeren is. Ikzelf (als klant van de Rabo) kan dat beamen.
In het verleden was dat niet altijd even gemakkelijk, maar sinds enkele jaren hebben ze dat prima aangepast hoor.
Wat voor problemen ervaar jij dan?

Overigens: Bij deze is het onderwerp verplaatst naar het Seamonkey forum. ;)
Afbeelding
roysnabilie
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 december 2007, 13:18
    Windows 7 Internet Explorer 8

Re: Ondersteuning

Bericht door roysnabilie »

Gert-Paul schreef:Via https://addons.mozilla.org/en-US/seamonkey/addon/59 kun je instellen dat je als Firefox wordt gezien, dat lijkt me het gemakkelijkste.

Mocht het eventueel nog problemen geven, dan kan het zijn dat alleen de nieuwste Firefox-versies ondersteund worden. Seamonkey 2 beta gebruikt dezelfde motor als Firefox, dan zou je dat toch kunnen proberen. IE tab zal niet direct werken onder Kubuntu...
Het werkt!! :lol: Heel heel erg bedankt Gert-Paul.
Plaats reactie