Firefox 1.5.0.1 wil extenties niet downloaden

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
flyingotter
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 maart 2006, 12:14
    unknown unknown

Firefox 1.5.0.1 wil extenties niet downloaden

Bericht door flyingotter »

Hoe ik ook zoek en probeer>ik krijg het niet voor elkaar om extenties te laten werken in genoemde firefox versie. Wie kan mij helpen?

Ik werk met XP Sp.1 en nieuwste Firefox. Heb de nieuwste Java run time SUN geinstalleerd en ook weer gede-installeerd. Ook is in Tools/Opties Javascript aangeklikt enz. enz. Het wil maar niet lukken met wat voor extenties ook.
Het vreemde is dat ik met Thunderbird wel weer allerlei extenties kan inladen. Waarom dan niet met mijn geliefde Firefox?
Dank voor help en info.
Vr. groet uit Nrd.Ned.
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    unknown unknown

Bericht door adri »

Zie deze wikipagina.
Er zijn dus een paar manieren om te installeren, mijn voorkeur heeft de drag 'n drop-methode (sleur en pleur).;)

Lukt het op die manier niet?
flyingotter
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 maart 2006, 12:14
    unknown unknown

Bericht door flyingotter »

Gelukt na volgende truuk>
nieuw profiel aangemaakt dmv. firfox.exe -p die de profielbeheerder aanstuurt. Hierna vlekkeloos.
Stom, ik zie nu dat ik beter had moeten kijken in de antwoorden in deze site. Excuus, maar misschien iets voor andere "handige" mensen.
Dank en tot ziens!!!!
Plaats reactie