GEZ: Download manager

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
gjhvs
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 november 2006, 19:33
    unknown unknown

GEZ: Download manager

Bericht door gjhvs »

Hallo mensen,

Ben nog niet zo helemaal thuis in de extensies enzo.
Maar ik zoek eigenlijk for Firefox een goeie downloadmanager/accelerator.
Vind het vooral erg handig als een donwload is afgebroken de download later gewoon weer verder kan gaan.

Alvast bedankt!

Groeten, GertJan
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

GertJan,

Enkele extensies om eens uit te proberen:
- DownThemAll
- FlashGot

DownThemAll downloadt alle bestanden op een pagina.
FlashGot is meer een integratie tussen de webbrowser en een (externe) downloadmanager.[/url]
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
gjhvs
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 november 2006, 19:33
    unknown unknown

Bericht door gjhvs »

nirwana schreef:GertJan,

Enkele extensies om eens uit te proberen:
- DownThemAll
- FlashGot

DownThemAll downloadt alle bestanden op een pagina.
FlashGot is meer een integratie tussen de webbrowser en een (externe) downloadmanager.[/url]
Hoi! Bedankt voor je links!
Heb inmiddels FlasGot geinstalleerd met de downloadmanager 'Internet Download Manager 5.05'.
Werkt toppie :)
Sjeem
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 november 2006, 14:20
    unknown unknown

download foto's

Bericht door Sjeem »

Vooraf mijn veronschuldiging want ik ben nogal een dummy op dit gebied, maar ik heb downthemall 0.9.9.7 en firefox 2.0.
Wanneer ik downthemall de aanwezige jpegs wil laten downloaden van mijn flickr pagina, dan download hij de iconen / kleinere afbeeldingen op de pagina. Ik zou graag met een downloadmanager de originele bestanden kunnen downloaden. Ligt dit aan een instelling die ik moet maken of heb ik een ander programma nodig?
Plaats reactie