vertaling Mozilla Browser in nl en engels ?

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Mozilla-vertaling kwijt.
Gesloten
Gebruikersavatar
gebo
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 maart 2005, 20:38
    unknown unknown

vertaling Mozilla Browser in nl en engels ?

Bericht door gebo »

Heb mozilla 1.7.5 met nl geïnstalleerd

Bovenste menu is nl en engels zoals Bestand – Bewerken - Beeld - Go - Bookmarks enz
Submenu zijn ook in nl en Engels hoe kan dat ?
Laatst gewijzigd door gebo op 19 maart 2005, 23:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Welke submenu's zijn nog in het Engels? Als het je Bladwijzers zijn dan komt het omdat deze eerder aangemaakt zijn en het taalpakket deze niet veranderd.

Dit lijkt me verder ook wat voor het Mozilla vertalingsforum ipv die van Thunderbird..
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door nirwana »

Heb je al geprobeerd om Mozilla met een nieuw profiel te starten en te zien of dat dergelijke problemen verhelpt ? Veelal heeft zoiets te maken met een profiel dat eerder is gebruikt met een Mozilla-versie in een andere taal.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
gebo
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 maart 2005, 20:38
    unknown unknown

even info wat is er gebeurt

Bericht door gebo »

Heb een nieuw profiel aangemaakt deze heb ik ingesteld op nl toen weer omgeschakeld naar het oude profiel is nu redelijk.

Mozilla browser is goed in nl de mail is gedeelte nl en gedeelte engels

Het zit hem toch ergens in het profiel die verkloot is had in doc en settings al xul.mfl en crome.rdf weg gegooid maar dan zijn de instellingen ook weg en kun je gewoon op nieuw beginnen.

Ik weet ook niet wat er fout is gegaan gebruik hem al een tijdje steeds goed had nu dat bepaalde site niet goed laden achtergrond plaatjes, en flash klokje en zo er waren links die niet meer werkten hij gaf een fout kan bestand niet laden.

Heb alles er af gehaald en mozilla opnieuw geïnstalleerd hij wilde niet eens starten begreep er niets van.
Heb mijn computer 4 dagen terug gezet met systeemherstel toen starte hij weer op maar alles was in engels en instellingen waren weg terwijl ik mozilla al langer geïnstalleerd heb als 4 dagen.

Mijn colega heeft het zelfde probleem die heeft mozilla verwijderd en draait weer met explorer, jammer gewoon ik praat hem nog wel weer om.
:lol:
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

Je kunt het beste een nieuw profiel aanmaken (via het Tools menu als ik me niet vergis in de Mozilla Suite) en bv via MozBackup je instellingen opslaan en terugzetten. Je bent dan alleen instellingen van je venster kwijt en misschien je Mozilla-extensies (die van FF/TB worden iig wel in de nieuwste versie ondersteunt)
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Re: vertaling Mozilla Browser in nl en engels ?

Bericht door moZes »

gebo schreef:Heb mozilla 1.7.5 met nl geïnstalleerd

Bovenste menu is nl en engels zoals Bestand – Bewerken - Beeld - Go - Bookmarks enz
Submenu zijn ook in nl en Engels hoe kan dat ?
Zet hem eerst terug in het engels, afsluiten en opstarten, daarna weer in het Nederlands, afsluiten en weer opstarten.
Gesloten