Thunderbird 0.9 NL is klaar!

Hier kun je je opmerkingen over de Nederlandse Thunderbird-vertaling kwijt.
Gebruikersavatar
Ron ter Burg
Berichten: 171
Lid geworden op: 1 maart 2004, 20:31
Locatie: Nietap
    unknown unknown
Contacteer:

Nop

Bericht door Ron ter Burg »

Ik heb geprobeerd TB te starten met het Engelse languagepack, zelfs toen kreeg ik een grijs scherm. Het daarna starten van TB met het NL languagepack had dezelfde uitwerking. Wat doe ik fout??

Gr. Ron
Ron2
Berichten: 34
Lid geworden op: 7 november 2004, 15:52
    unknown unknown

Bericht door Ron2 »

Wat doe ik fout??
Hetzelfde als ik, doormodderen i.p.v. even wachten tot ze de fout oplossen :wink:
erwinz
    unknown unknown

Bericht door erwinz »

Ik heb van alles geprobeerd, maar krijg deze versie echt met geen mogelijkheid aan de praat. Zelfs op een schoon systeem zonder een vorige Thunderbird-versie werkt het niet. De wizard voor het maken van een nieuwe account verschijnt nog wel, maar vervolgens krijg ik een volkomen leeg venster.
Maar even wachten op een verbeterde versie dus. De Engelse versie werkt overigens probleemloos.
Erwin
Gast
    unknown unknown

Bericht door Gast »

En mensen is er ondertussen al enige verandering met de nieuwe versie of werkt ze nog steeds niet ? :cry:
Anne
Berichten: 459
Lid geworden op: 22 september 2004, 11:24
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Anne »

Ik gok zo dat FF 1.0 even voorrang heeft gekregen. (Weet het eigenlijk zeker.)
weblog | werkt mee aan mozilla.org, Mozilla Europe, developer.mozilla.org en een beetje aan addons.mozilla.org
Ron2
Berichten: 34
Lid geworden op: 7 november 2004, 15:52
    unknown unknown

Bericht door Ron2 »

Ik gok zo dat FF 1.0 even voorrang heeft gekregen. (Weet het eigenlijk zeker.)
Kan ik me voorstellen, alleen kunnen ze beter even de foute download weghalen, wie weet hoeveel mensen nu zitten te tobben en misschien hun profiel verknallen of mail kwijtraken???
Dat is mij nl. ook een keer gebeurd toen ik net met Thunderbird begon :cry:
bisk
    unknown unknown

Bericht door bisk »

Hetzelfde hier, nl versie werkt niet, zowel zip als installer. Engelse werkt prima.

En die download kunnen ze inderdaad beter maar weghalen, dan had ik dit probleempje nu ook niet gehad.
mark
Berichten: 110
Lid geworden op: 22 september 2004, 14:40
Locatie: Roosendaal
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door mark »

Wellicht heeft het iets te maken met https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=268391.

Er staat ook hierover iets op http://members.madasafish.com/~tyndall/tb_en-gb.html.
Gebruikersavatar
zipper306
Berichten: 67
Lid geworden op: 7 november 2004, 20:20
Locatie: Uden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door zipper306 »

Ik heb Thunderbird 0.9 NL geinstalleerd op een systeem waar nog iets van Mozilla had gestaan, jammer maar helaas na de wizzard voor het email-account --------> een grijs scherm.
Ik wacht wel tot versie 1. 0 er is.
Maar gezien de hoop klachten, is het niet verstandig om Thunderbird 0.9 te verwijderen van de Ftp server ? Zodat het niet meer mogelijk is deze duidelijk niet goed werkende versie van Thinderbird te downloaden ?
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

zipper306 schreef:Ik wacht wel tot versie 1. 0 er is.
Gebruik tot die tijd gewoon versie 0.8 in het Nederlands. Die werkt prima en verschilt niet zo bijster veel van 0.9.
Gast
    unknown unknown

tb09

Bericht door Gast »

ron2 ik ook ik heb de zelfde probleemen hoe komt dat nou :?:
erwinz
    unknown unknown

Bericht door erwinz »

Een versie die niet werkt en toch is het al drie dagen stil, dat is geen goede reclame voor de NL-versie lijkt me.
Erwin
Gebruikersavatar
moZes
Berichten: 1510
Lid geworden op: 30 oktober 2003, 9:49
Locatie: Leeuwarden
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door moZes »

erwinz schreef:Een versie die niet werkt en toch is het al drie dagen stil, dat is geen goede reclame voor de NL-versie lijkt me.
Erwin
Er wordt momenteel eerst energie gestoken in het maken van de NL versie van Firefox, daarna komt Thunderbird z.s.m.

Geduld is een schone zaak :!:
Gebruikersavatar
ByteWarrior
Berichten: 3825
Lid geworden op: 15 oktober 2003, 14:56
Locatie: Tielt-Winge, België
    unknown unknown
Contacteer:

Re: tb09

Bericht door ByteWarrior »

Anonymous schreef:ron2 ik ook ik heb de zelfde probleemen hoe komt dat nou :?:
Heb je de hele discussie eigenlijk wel al gelezen? Ik heb het ondertussen wel al een paar keer gezegd hoor. ;-)

Er zit een fout in de vertaling waardoor je een leeg scherm krijgt. Aangezien Firefox 1.0 vrijgegeven is, gaat die vertaling nu even voor. Daarna zal TB de nodige aandacht krijgen.

Patience is a virtue...
Plaats reactie