minimeter

Met extensies en thema's kun je Mozilla-software vrijwel eindeloos uitbreiden. Kun je anderen een bepaalde extensie/thema aanbevelen? Of heb je vragen over of problemen met een bepaalde extensie/thema dan kun je die hier plaatsen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
candise
Berichten: 14
Lid geworden op: 9 mei 2009, 21:13
Locatie: oostende
    Windows Vista Firefox

minimeter

Bericht door candise »

ik gebruik al een tijdje minimeter, een extentie waar je je internetverbruik in de gaten kan houden, dan moet je niet telkens naar de telemeter gaan kijken, maar nu is het al een paar dagen dat hij niet meer werkt ! ik weet niet of het aan minimeter zelf ligt of dat het aan mijn pc ligt want ieder ander programma dat ik downloadt werkt maar even , moment dat ik pc herstart ben ik deze weer kwijt, blijven ze gewoon staan op 0%, de minimeter blijft gewoon heel de tijd pinken en fout weergeven, kan iemand mij helpen aub ?
packard bell easy note LJ-61-R
windows 7, HDMI, opslagvermogen 640 giga, 4 giga RAM
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: minimeter

Bericht door adri »

Minimeter is in ieder geval geschikt voor FF 3.0.10, dus daar zou het niet aan mogen liggen. Bovendien heb je tal van andere klachten op je computer, dus ik denk dat je het daarin moet zoeken.
Dat kan verschillende oorzaken hebben, o.a.:
* malware
* beschadigd register
* hardware problemen

Om eerst eens een paar dingen uit te sluiten zou je eerst je pc eens op malware moeten laten scannen. Hier vind je een aantal goede, gratis anti-virusscanners (niet meer dan één tegelijkertijd installeren!), en daar een aantal goede, gratis anti-spywareprogramma's.
Als dat allemaal in orde is, dan is het zaak dat je je pc eens opschoont. Dat gaat prima met CCleaner. Daarna Windows eens defragmenteren.

Laat weten als dat de problemen niet oplost.
Afbeelding
Gebruikersavatar
candise
Berichten: 14
Lid geworden op: 9 mei 2009, 21:13
Locatie: oostende
    Windows Vista Firefox

Re: minimeter

Bericht door candise »

adri schreef:Minimeter is in ieder geval geschikt voor FF 3.0.10, dus daar zou het niet aan mogen liggen. Bovendien heb je tal van andere klachten op je computer, dus ik denk dat je het daarin moet zoeken.
Dat kan verschillende oorzaken hebben, o.a.:
* malware
* beschadigd register
* hardware problemen

Om eerst eens een paar dingen uit te sluiten zou je eerst je pc eens op malware moeten laten scannen. Hier vind je een aantal goede, gratis anti-virusscanners (niet meer dan één tegelijkertijd installeren!), en daar een aantal goede, gratis anti-spywareprogramma's.
Als dat allemaal in orde is, dan is het zaak dat je je pc eens opschoont. Dat gaat prima met CCleaner. Daarna Windows eens defragmenteren.

Laat weten als dat de problemen niet oplost.
heb gisteren regcure gebruikt en ccleaner en gescand met mijn avg en ook gedefragmenteerd en voor alle zekerheid ook nog keer advanced system care gebruikt, dus daaraan zou het toch ook niet kunnen liggen, en wat ook raar is, het ene moment gaan ze mijn verbruiktools en het andere moment niet, ...
packard bell easy note LJ-61-R
windows 7, HDMI, opslagvermogen 640 giga, 4 giga RAM
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: minimeter

Bericht door adri »

Je zou FF eens met een nieuw profiel op kunnen starten en kijken of dat enig soelaas biedt.
Afbeelding
Gebruikersavatar
candise
Berichten: 14
Lid geworden op: 9 mei 2009, 21:13
Locatie: oostende
    Windows Vista Firefox

Re: minimeter

Bericht door candise »

adri schreef:Je zou FF eens met een nieuw profiel op kunnen starten en kijken of dat enig soelaas biedt.
wilde daarjuist mozilla herinstalleren maar duurde me te lang, zag dan iets anders wat ik er ook nog af moest smijten terwijl ik bezig was in mijn programma's en toen ik pc terug opstartte kreeg ik melding dat isp monitor bezig was met updaten en nu gaat mijn isp monitor terug, dus zal het wel niet aan mijn pc liggen zeker, heb net nog eens gescand met mbaw en niets van infecties gevonden, zou het mss kunnen dat ik mijn mozilla moet opnieuw installeren, gisteren had ik ook al problemen met firefox die telkens bleef hangen, bladen openen duurde eeuwen, toen heb ik daarvoor een oplossing gevonden hier ergens in dit forum, namelijk switch proxy tool installeren en uischakelen , en sedert heb ik toch al geen problemen niet meer met vastlopende mozilla ...
packard bell easy note LJ-61-R
windows 7, HDMI, opslagvermogen 640 giga, 4 giga RAM
Gebruikersavatar
candise
Berichten: 14
Lid geworden op: 9 mei 2009, 21:13
Locatie: oostende
    Windows Vista Firefox

Re: minimeter

Bericht door candise »

adri schreef:Je zou FF eens met een nieuw profiel op kunnen starten en kijken of dat enig soelaas biedt.
als ik doe wat ze vragen , intikken firefox-p, dan krijg ik de melding dat dat wel bestaat maar dat ik daar geen verbinding mee kan maken, en dat ik moet nagaan of ik wel verbonden ben met internet enz ...
packard bell easy note LJ-61-R
windows 7, HDMI, opslagvermogen 640 giga, 4 giga RAM
Gebruikersavatar
Pettic
Berichten: 3828
Lid geworden op: 28 november 2004, 11:45
Locatie: Rotterdam
    Windows XP Firefox

Re: minimeter

Bericht door Pettic »

candise schreef:
adri schreef:Je zou FF eens met een nieuw profiel op kunnen starten en kijken of dat enig soelaas biedt.
als ik doe wat ze vragen , intikken firefox-p, dan krijg ik de melding dat dat wel bestaat maar dat ik daar geen verbinding mee kan maken, en dat ik moet nagaan of ik wel verbonden ben met internet enz ...
Je dient een spatie tussen firefox en -p te zetten: firefox<spatie>-p.
Windows; Firefox; Thunderbird
Plaats reactie