Locatie niet toegankelijk

Plaats hier berichten die in eerste instantie niets te maken hebben met Mozilla, de activiteiten van ProMozilla en ThunderbirdNL of met de artikelen op MozBrowser.
Plaats reactie
HansTextra
Berichten: 316
Lid geworden op: 30 september 2005, 11:40
    Windows Vista Firefox

Locatie niet toegankelijk

Bericht door HansTextra »

Regelmatig krijg ik bijgaande melding. In G heb ik weliswaar een apparaat aangesloten gehad, maar heb het bij het verwijderen op de juiste manier gedaan door in het systeemvak met de linker muisknop op het desbetreffend icoontje te klikken en vervolgens op stoppen of iets dergelijks, waarna ik de melding krijg dat ik het apparaat veilig kan verwijderen. Hoe krijg ik die steeds terugkomende melding weg?
Bijlagen
Locatie.JPG
Gebruikersavatar
adri
Moderator
Berichten: 11541
Lid geworden op: 5 maart 2005, 14:00
Locatie: Diessen
    Linux Firefox

Re: Locatie niet toegankelijk

Bericht door adri »

Heb je misschien -per ongeluk- ergens ingesteld dat een bepaald apparaat altijd op :G aangekoppeld moet worden?
Voor meer info: http://technet.microsoft.com/en-us/libr ... 38471.aspx

Verplaatst naar de vergaarbak.
Afbeelding
HansTextra
Berichten: 316
Lid geworden op: 30 september 2005, 11:40
    Windows Vista Firefox

Re: Locatie niet toegankelijk

Bericht door HansTextra »

Neen, maar het artikel zal ik eens goed bestuderen.
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 7 Firefox
Contacteer:

Re: Locatie niet toegankelijk

Bericht door nirwana »

Je kunt ook Disk Management van Windows (diskmgmt.msc) er eens op los laten:
http://www.techsupportforum.com/forums/ ... 44886.html
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
HansTextra
Berichten: 316
Lid geworden op: 30 september 2005, 11:40
    Windows Vista Firefox

Re: Locatie niet toegankelijk

Bericht door HansTextra »

Adri en Nirwana,

Bedankt voor jullie adviezen. Helaas heeft het niet geleid tot een oplossing want de melding krijg ik nog steeds. Wat het artikel in http://technet.microsoft.com/en-us/libr ... 38471.aspx betreft heb ik het proberen te begrijpen maar mijn kennis van het Engels is niet zo goed dat ik dit allemaal begrijp en daar ik niet wil gokken heb ik het verder niet toepgepast.

Wel heb ik diskmgmt.msc uitgevoerd. Hierbij werden echter geen fouten geconstateerd. Hebben jullie nog een ander idee dat ik eventueel zou kunnen proberen?
Gebruikersavatar
Frederik
Moderator
Berichten: 4263
Lid geworden op: 1 juli 2004, 16:16
Locatie: Vriescheloo
    Windows 8 Firefox

Re: Locatie niet toegankelijk

Bericht door Frederik »

Computer weer opstarten met het betreffende apparaat aangesloten, dan komt die melding ook niet.
Vervolgens de hardware veilig verwijderen optie gebruiken.
Naar alle waarschijnlijk heeft er toch een venster open gestaan tijdens het verwijderen waardoor deze niet goed is afgesloten.
HansTextra
Berichten: 316
Lid geworden op: 30 september 2005, 11:40
    Windows Vista Firefox

Re: Locatie niet toegankelijk

Bericht door HansTextra »

Bij het opnieuw opstarten van de pc is die melding niet gekomen maar mis ik de optie in het systeemvak om de hardware (GPS apparaat) veilig te verwijderen. Nadat ik de hardware verwijderd heb, dus zonder de optie veilig verwijderen, heb ik de pc opnieuw opgestart en het lijkt dat de melding verdwenen is. Mocht die weer terugkomen dan meld ik dat weer/
Plaats reactie