Unchecky

Hierin kan alles wat te maken heeft met beveiliging op het Internet. Bijvoorbeeld het beveiligd versturen van emails of het voorkomen van adware, spyware en andere ongewenste software.
Gesloten
Gebruikersavatar
Pinard
Berichten: 17
Lid geworden op: 1 oktober 2005, 20:06
Locatie: Vlaanderen
    Windows 7 Firefox

Unchecky

Bericht door Pinard »

Leuk programma.
Ooit ondervonden dat te installeren software soms ongevraagde programma's wil bijvoegen ?
Bekijk dit dan even ofwel hier.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît pas (Blaise Pascal).
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Windows 8.1 Firefox
Contacteer:

Re: Unchecky

Bericht door nirwana »

Bedankt voor de tip, maar wat is jouw reden om te verwijzen naar WinX HD Video Converter Ultra ?

Of is dat een voorbeeld van een installatie-programma die de nodige ongevraagde software (adware, spyware) meebrengt en waarmee je een installatie van Unchecky kunt uitproberen ?

Als je naar Unchecky wilt verwijzen, dan zou ik denken dat je naar http://unchecky.com/ verwijst, aangezien dat volgens mij de officiële website is.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gebruikersavatar
Pinard
Berichten: 17
Lid geworden op: 1 oktober 2005, 20:06
Locatie: Vlaanderen
    Windows 7 Firefox

Re: Unchecky

Bericht door Pinard »

nirwana schreef:Bedankt voor de tip, maar wat is jouw reden om te verwijzen naar WinX HD Video Converter Ultra ?
Ach, wat een blunder. :oops:
Software van MajorGeeks is naar het schijnt (erg) betrouwbaar, maar vermits het een beta versie betrof was ik op zoek naar de officiële link, met de gekende vergissing als gevolg.
Sorry hoor. De bedoeling was goed.
Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît pas (Blaise Pascal).
Gebruikersavatar
nirwana
Beheerder
Berichten: 11528
Lid geworden op: 19 september 2003, 5:09
    Macintosh Safari
Contacteer:

Re: Unchecky

Bericht door nirwana »

De bedoeling was zeker goed en als iedereen UnChecky gebruikt dan is er vast ook minder ongewenste software actief. Daarom heb ik de 2e link in jouw bericht aangepast.
Met vriendelijke groet,

Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Gesloten