[Bandwith-tester] Nog tips?

Hieronder vallen alle vertalingen die nog geen eigen forum hebben.
Plaats reactie
kryptos
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 februari 2005, 13:11
    unknown unknown

[Bandwith-tester] Nog tips?

Bericht door kryptos »

Na een lange periode van tevreden gebruik van Firefox wilde ik toch iets terugdoen. Het beste leek me het vertalen van extensies. Mijn oog is gevallen op BandwithTester. Ik heb al verschillende topics gelezen en vroeg me af of men nu nog tips heeft?

Alvast bedankt.

[edit]Ik ben er net achter gekomen dat er in het .jar bestand geen map locale zat :( , ik ga dan nu op zoek naar een andere extensie.
Gebruikersavatar
sc00zy
Berichten: 1811
Lid geworden op: 22 juli 2004, 10:03
Locatie: Assen
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door sc00zy »

Hier en hier worden al de Nederlandstalige extensies verzameld, neem er dus een kijkje voordat je met een extensie begint.
Als je een uitleg zoekt hoe je extensies kunt vertalen dan kun je die hier vinden.
Mocht je willen weten welke extensies men graag vertaald ziet dan kun je even in dit topic rondneuzen.
kryptos
Berichten: 2
Lid geworden op: 4 februari 2005, 13:11
    unknown unknown

Bericht door kryptos »

Ik heb net Swifttabs-0.2.1 vertaald en alles weer terug in elkaar gezet zoals het staat beschreven. Maar als ik het .xpi bestand weer probeer te installeren, krijg ik een fout dat het install script niet is gevonden, terwijl het origineel wel gewoon installeert, en ik daar geen install script heb kunnen vinden. En van de originele auteur kan ik ook nergens een e-mail adres vinden :?
Gebruikersavatar
Gert-Paul
Berichten: 2358
Lid geworden op: 4 maart 2004, 17:48
    unknown unknown
Contacteer:

Bericht door Gert-Paul »

kryptos schreef:Ik heb net Swifttabs-0.2.1 vertaald en alles weer terug in elkaar gezet zoals het staat beschreven. Maar als ik het .xpi bestand weer probeer te installeren, krijg ik een fout dat het install script niet is gevonden, terwijl het origineel wel gewoon installeert, en ik daar geen install script heb kunnen vinden. En van de originele auteur kan ik ook nergens een e-mail adres vinden :?
Kun je het ergens uploaden? Dan kan ik het wel ff voor je controleren. Anders mail je maar ff naar gertpaul [[at]] gmail []punt]] com.
Plaats reactie