Geen automatische omloop binnen kolommen
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Er zijn ook bedrijven die dat al aanduiden met consultant (bij gebrek aan andere functies). Irmen en ik doen vermoedelijk vergelijkbaar werk, alleen dan voor concurrerende bedrijven. Maar in onze vrije tijd hebben we dezelfde hobby: het promoten van Mozilla in al haar facetten...Irmen schreef:Software Engineer is een heel algemene titel voor iemand die software ontwerpt, bouwt, en wat daar verder bij komt kijken....

Met vriendelijke groet,
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
Martijn
[ Mede-oprichter + webmaster MozBrowser | beheerder Startpagina's over freeware, GIMP, Mozilla en OpenOffice.org / LibreOffice, Ubuntu
-
- Moderator
- Contacteer:
Binnen mijn bedrijf wordt "kennistechnoloog" als functietitel gebezigd voor mij en de meeste van mijn collega's, maar als je al een voorstelling kunt maken van wat dat zou betekenen, dekt het de lading toch in het geheel niet.
Ik ben grotendeels bezig met het ontwerpen en bouwen van 'intelligente' web applicaties (gebaseerd op Java/J2EE)...
En inderdaad gaat veel van mijn vrije tijd op aan promozilla.org
(en de software waarop de site draait).
Ik ben grotendeels bezig met het ontwerpen en bouwen van 'intelligente' web applicaties (gebaseerd op Java/J2EE)...
En inderdaad gaat veel van mijn vrije tijd op aan promozilla.org

Het is tijd ~ Firefox! ~ neem het web in eigen hand
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Ach ja, in het begin stond er de algemene titel "medewerker technische staf" op mijn visitekaartje. Waarschijnlijk om te voorkomen dat wanneer je van functie wijzigt je ook direct nieuwe visitekaartjes nodig hebtIrmen schreef:Binnen mijn bedrijf wordt "kennistechnoloog" als functietitel gebezigd voor mij en de meeste van mijn collega's

Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Surf ik echter rechtstreeks naar ProMozilla.org of http://promozilla.nl/ (dus zonder de www ervoor dan krijg ik een lelijke 404 voorgeschoteld:Irmen schreef:En inderdaad gaat veel van mijn vrije tijd op aan promozilla.org (en de software waarop de site draait).
Hmm, die term Snakelets komt me inmiddels wel bekend voor...Error response
404 = Nothing matches the given URI.
Server message: File not found (no context enabled for URL /).
Snakelets/1.22 Python/2.3.2
If the problem remains, please contact webmaster @ this domain.
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
-
- Moderator
- Contacteer:
Offtopic
Hm!nirwana schreef:Surf ik echter rechtstreeks naar ProMozilla.org of http://promozilla.nl/ (dus zonder de www ervoor dan krijg ik een lelijke 404 voorgeschoteld:

Hoe bedoel je?Hmm, die term Snakelets komt me inmiddels wel bekend voor...
- nirwana
- Beheerder
- Contacteer:
Re: Offtopic
Nou, dat was toch jouw hobby-project:Irmen schreef:Hoe bedoel je?Hmm, die term Snakelets komt me inmiddels wel bekend voor...
http://snakelets.sourceforge.net/
Dat is alles...
Met vriendelijke groet,
Martijn
Martijn
-
- Moderator
- Contacteer:
Laatste off-topic opmerking:
ja, klopt dat is een hobby project van mij
De manier waarop je het zei en de context (server error) maakten me wat ongerust, hehe 
ja, klopt dat is een hobby project van mij